Приказ основних података о документу
Ja, drugi i stid: doživljaj stida studenata u edukaciji za geštalt psihoterapeute
dc.creator | Opačić, Snežana | |
dc.creator | Jovanović, Olja | |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T10:36:08Z | |
dc.date.available | 2022-12-20T10:36:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 0354-5415 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4074 | |
dc.description.abstract | Internalizovani stid je doživljaj da sa celim našim bićem „nešto nije u redu”, da nije vredno postojanja, ni pripadanja. Iako se stid najčešće doživljava kao usamljeni bol, on je uvek relacion. Stid je neizbežan pratilac procesa učenja u edukaciji budućih psihoterapeuta jer specifični načini iskustvenog učenja i zahtevi za kvalitetom čine pogodno tle za generisanje stida među učesnicima tog procesa. Trajnija reparacija doživljaja selfa može doći samo uz iskustvo autentične zainteresovanosti druge osobe za naš unutrašnji svet i doživljaj prepoznavanja i prihvatanja. Cilj istraživanja je da doprinese razumevanju uloge drugih u pojavljivanju i dinamici stida u kontekstu edukativno-iskustvene grupe. U istraživanju je učestvovalo 15 studenata I, III i IV godine edukacije za geštalt terapeute. Podaci su prikupljeni korišćenjem tehnike kritičnog događaja. Tematskom refleksivnom analizom izdvojili smo dve kvalitativno različite teme: Ja-To i Stid i Ja-Ti i Stid. Dobijeni nalazi su razmatrani iz dve perspektive – relacione paradigme stida i transformativnog učenja odraslih. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Andragoške studije | sr |
dc.subject | stid | sr |
dc.subject | edukacija za geštalt terapeute | sr |
dc.subject | drugi | sr |
dc.subject | relacija | sr |
dc.subject | učenje odraslih | sr |
dc.title | Ja, drugi i stid: doživljaj stida studenata u edukaciji za geštalt psihoterapeute | sr |
dc.type | article | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 126 | |
dc.citation.issue | 1 | |
dc.citation.rank | M23 | |
dc.citation.spage | 105 | |
dc.identifier.doi | 10.5937/AndStud2201105O | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/9771/bitstream_9771.pdf | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |