Приказ основних података о документу

dc.creatorKrnjaja, Živka
dc.date.accessioned2023-01-03T23:21:42Z
dc.date.available2023-01-03T23:21:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-86-82019-97-8
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4119
dc.description.abstractKnjiga „Gde stanuje kvalitet – Razvijanje prakse dečjeg vrtića“, treća je knjiga kao rezultat našeg istraživanja kvaliteta predškolskog vaspitanja na projektu „Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji“, broj 179060 (2011–2016), koji realizuje Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, a fi nansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Istraživanje kvaliteta prakse dečjeg vrtića je nastavak istraživanja kvaliteta predškolskog vaspitanja vezanih za istraživanje politike građenja kvaliteta predškolskog vaspitanja i istraživanje sa decom kvaliteta prakse dečjeg vrtića. Ova knjiga predstavlja nastojanje da se čuje glas praktičara o kvalitetu predškolskog vaspitanja u Srbiji. U čestim razgovorima sa njima otkrivamo njihova neslaganja sa određenim merama u predškolskom vaspitanju i stalna pitanja vezana za svrhu tih mera. Praktičari se pitaju zašto su stalno pod stresom od kontrole ako ta kontrola ne menja značajno njihov način rada. Poruke praktičara, kako ih mi tumačimo, vezuju se za njihovo uverenje da ih malo poštujemo, odnosno da ne cenimo njihov „glas“ i njihovo poznavanje vaspitno-obrazovne prakse. Jedna vaspitačica je na nedavnom okupljanju praktičara izjavila: „Praktičari su prvi na lestvici odgovornosti, a poslednji kada se odlučuje o predškolskom vaspitanju“. Sagledavajući kvalitet iz i na osnovu perspektive praktičara i bez romantizacije njihove uloge, pokušavamo da damo predloge za promenu prakse dečjeg vrtića, koji bi mogli ohrabriti praktičare i pomoći im da njihove inicijative za promenu dobiju dodatnu argumentaciju i jasnije zahteve.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherInstitut za pedagogiju i andragogiju Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179060/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectpraktičarisr
dc.subjectkvalitet predškolskog vaspitanja u Srbijisr
dc.subjectkvalitet prakse dečjeg vrtićasr
dc.subjectDimenzije kvaliteta prakse u dečjem vrtićusr
dc.subjectRoditelji u kvalitetnom dečjem vrtićusr
dc.subjectProfesionalci u kvalitetnom dečjem vrtićusr
dc.subjectProstor u kvalitetnom dečjem vrtićusr
dc.subjectidealni i realni dečji vrtićsr
dc.subjectmoć (ne)preispitanih uverenjasr
dc.titleGde stanuje kvalitet, Knjiga 3, Razvijanje prakse dečjeg vrtićasr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseBYsr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/9919/bitstream_9919.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4119
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss225459724


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу