REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi

Thumbnail
2021
Gradovi_koji_uce_2021.pdf (1.028Mb)
Authors
Orlovic Lovren, Violeta
Maruna, Marija
Milovanović Rodić, Danijela
Contributors
Džinović, Vladimir
Nikitović, Tijana
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX vekai podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnihtela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropskepolitike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primenipruža UNESCO (Nemeth, 2019).
Keywords:
Gradovi koji uče / lokalni održivi razvoj / andragogija / arhitektura / univerzitetska nastava
Source:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 38-43
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
  • Ministry of Education, Science and Technological Development, Republic of Serbia, Grant no. 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-200018)
Note:
  • XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“

ISBN: 978-86-7447-154-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4159
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4159
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
Institution/Community
Andragogija / Andragogy
TY  - CONF
AU  - Orlovic Lovren, Violeta
AU  - Maruna, Marija
AU  - Milovanović Rodić, Danijela
PY  - 2021
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4159
AB  - Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX vekai podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnihtela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropskepolitike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primenipruža UNESCO (Nemeth, 2019).
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju
C3  - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
T1  - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
EP  - 43
SP  - 38
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4159
ER  - 
@conference{
author = "Orlovic Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela",
year = "2021",
abstract = "Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX vekai podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnihtela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropskepolitike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primenipruža UNESCO (Nemeth, 2019).",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju",
journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika",
title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi",
pages = "43-38",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4159"
}
Orlovic Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4159
Orlovic Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:38-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4159 .
Orlovic Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):38-43,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4159 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB