REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja

Thumbnail
2021
Promisljanje_prostora_2021.pdf (119.6Kb)
Authors
Koruga, Nikola
Nikolić, Tamara
Contributors
Džinović, Vladimir
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i kojeje uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikamai istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanjukao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismopripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize.
Keywords:
situacionizam / digitalno obrazovanje / prostor / kriza / transdisciplinarnost
Source:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 44-47
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
  • Ministry of Education, Science and Technological Development, Republic of Serbia, Grant no. 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-200018)
Note:
  • XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“

ISBN: 978-86-7447-154-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/422
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4160
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
Institution/Community
Andragogija / Andragogy
TY  - CONF
AU  - Koruga, Nikola
AU  - Nikolić, Tamara
PY  - 2021
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/422
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4160
AB  - Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i kojeje uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikamai istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanjukao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismopripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju
C3  - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
T1  - Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
EP  - 47
SP  - 44
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160
ER  - 
@conference{
author = "Koruga, Nikola and Nikolić, Tamara",
year = "2021",
abstract = "Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i kojeje uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikamai istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanjukao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismopripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju",
journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika",
title = "Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja",
pages = "47-44",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160"
}
Koruga, N.,& Nikolić, T.. (2021). Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 44-47.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160
Koruga N, Nikolić T. Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:44-47.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160 .
Koruga, Nikola, Nikolić, Tamara, "Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):44-47,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB