Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i kojeje uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikamai istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanjukao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismopripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize.
Keywords:
situacionizam / digitalno obrazovanje / prostor / kriza / transdisciplinarnostSource:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 44-47Publisher:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
Note:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Institution/Community
Andragogija / AndragogyTY - CONF AU - Koruga, Nikola AU - Nikolić, Tamara PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/422 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4160 AB - Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i kojeje uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikamai istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanjukao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismopripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize. PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja EP - 47 SP - 44 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160 ER -
@conference{ author = "Koruga, Nikola and Nikolić, Tamara", year = "2021", abstract = "Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i kojeje uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikamai istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanjukao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismopripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize.", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja", pages = "47-44", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160" }
Koruga, N.,& Nikolić, T.. (2021). Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 44-47. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160
Koruga N, Nikolić T. Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:44-47. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160 .
Koruga, Nikola, Nikolić, Tamara, "Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):44-47, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4160 .