Приказ основних података о документу

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.creatorAltaras Dimitrijević, Ana
dc.creatorJolić Marjanović, Zorana
dc.date.accessioned2021-05-11T09:45:04Z
dc.date.accessioned2023-01-13T13:34:33Z
dc.date.available2021-05-11T09:45:04Z
dc.date.available2023-01-13T13:34:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/427
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4166
dc.description.abstractOblast procene inteligencije nudi se kao primer par excellence za visoke dometekvantitativnih metoda u psihologiji: malo koja druga oblast koristi tako sofisticiranepsihometrijske i statističke postupke, a samo ova je iznedrila „autohtonu“ skalu za izražavanjepostignuća koja uživa univerzalnu prihvaćenost i primenu (IQ-skalu). Srazmerna timdometima jeste i opasnost da se procena inteligencije svede na kvantifikaciju i zanemariznačaj kvalitativnog pristupa u postupku zadavanja testa, analize postignuća i interpretacijerezultata, odnosno doprinos kvalitativnih istraživanja procesu konstrukcije i validacije testova.U nastavku ćemo stoga pokušati da ukažemo na neophodnost kvalitativnih metoda za 1)spoznavanje intelektualnog profila pojedinca; 2) utvrđivanje prirode testa; 3) postizanjekulturne ekvivalentnosti, te 4) procenu novih vrsta sposobnosti, prvenstveno emocionalneinteligencije.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjectkvalitativni pristupsr
dc.subjectkvalitativna analizasr
dc.subjectprocena inteligencijesr
dc.subjectkulturna ekvivalentnostsr
dc.subjectemocionalna inteligencijasr
dc.titleZnačaj kvalitativnog pristupa u oblasti procene Inteligencijesr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage72
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage69
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“sr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/10062/Znacaj_kvalitativnog_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4166
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу