REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Правци развоја дијалошке праксе у настави

Thumbnail
2019
Pravci_razvoja_2019.pdf (1.763Mb)
Authors
Милин, Владета
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање ква...литета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања.

Keywords:
настава / пракса / модел наставе / наставник / васпитање / образовање
Source:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 123-140
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4177
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CHAP
AU  - Милин, Владета
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4177
AB  - У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Правци развоја дијалошке праксе у настави
EP  - 140
SP  - 123
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177
ER  - 
@inbook{
author = "Милин, Владета",
year = "2019",
abstract = "У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Правци развоја дијалошке праксе у настави",
pages = "140-123",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177"
}
Милин, В.. (2019). Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-140.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177
Милин В. Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:123-140.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177 .
Милин, Владета, "Правци развоја дијалошке праксе у настави" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):123-140,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB