Правци развоја дијалошке праксе у настави
Аутори
Милин, ВладетаОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање ква...литета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања.
Кључне речи:
настава / пракса / модел наставе / наставник / васпитање / образовањеИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 123-140Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CHAP AU - Милин, Владета PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4177 AB - У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Правци развоја дијалошке праксе у настави EP - 140 SP - 123 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177 ER -
@inbook{ author = "Милин, Владета", year = "2019", abstract = "У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Правци развоја дијалошке праксе у настави", pages = "140-123", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177" }
Милин, В.. (2019). Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-140. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177
Милин В. Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:123-140. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177 .
Милин, Владета, "Правци развоја дијалошке праксе у настави" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):123-140, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177 .