Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorСтојановић, Александар
dc.creatorМилин, Владета
dc.date.accessioned2021-04-29T10:56:53Z
dc.date.accessioned2023-01-13T15:12:29Z
dc.date.available2021-04-29T10:56:53Z
dc.date.available2023-01-13T15:12:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-86-7447-150-0
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4177
dc.description.abstractУ фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији јеаутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошкепраксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један одцентралних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указаноје на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовогпредстављања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантнихистраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале изначај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледаниу оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у доменунаучноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологијеи начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школскоми системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе иобразовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијањедијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквирау области васпитања и образовања.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceНастава и учење у процесима модернизације Србијеsr
dc.subjectнаставаsr
dc.subjectпраксаsr
dc.subjectмодел наставеsr
dc.subjectнаставникsr
dc.subjectваспитањеsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.titleПравци развоја дијалошке праксе у наставиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage140
dc.citation.spage123
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51sr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/10073/Pravci_razvoja_2019.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4177
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу