REFF - Репозиторијум Филозофског факултета
Универзитет у Београду - Филозофски факултет
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   REFF
  • Etnologija i antropologija / Ethnology and Anthropology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za etnologiju i antropologiju
  • Преглед записа
  •   REFF
  • Etnologija i antropologija / Ethnology and Anthropology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za etnologiju i antropologiju
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013

Нема приказа
Аутори
Erdei, Ildiko
Radulović B., Lidija
Остала ауторства
Radulović, Lidija B.
Erdei, Ildiko
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Cilj rada je da opišemo i analiziramo javna ispoljavanja religioznosti u rijaliti šou programu “Veliki brat” (VIP, 2013), u koje su upisana određena značenja i strategije komunikacije među ukućanima i sa publikom. Učesnici VIP serijala “Veliki brat” 2013. godine su ispoljavali svoju religioznost, i raspravljali o pitanjima religije i duhovnosti, sa intenzitetom i učestalošću koja nije viđena tokom prethodnih sezona. Paradoks od koga polazimo u interpretativno “raspakivanje” ovog popularnog rijaliti programa je činjenica da se insistiranje na pitanjima duhovnosti, religije i vere odvija u kontekstu jednog hiperkomercijalnog programa, u kome učesnici, po sopstvenom priznanju, učestvuju iz finansijskih i drugih lukrativnih razloga. Nastojimo da osvetlimo veze između religioznosti, društvene i kulturne uslovljenosti modela ponašanja, komercijalizacije medija i vrednosti potrošačkog društva u kontekstu postsocijalističkih transformacija srbijanskog društva.
Кључне речи:
televizija / komercijalizacija / religija / duhovnost / "Veliki brat" / rijaliti program
Извор:
"Etnos", religija i identitet, zbornik radova sa konferencije u čast profesora Dušana Bandića, 2014, 237-264
Издавач:
  • Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Filozofski fakultet, Beograd

Cobiss ID: 211906828

ISBN: 978-86-88803-86-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4257
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4257
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za etnologiju i antropologiju
Институција/група
Etnologija i antropologija / Ethnology and Anthropology
TY  - CONF
AU  - Erdei, Ildiko
AU  - Radulović B., Lidija
PY  - 2014
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4257
AB  - Cilj rada je da opišemo i analiziramo javna ispoljavanja religioznosti u rijaliti šou programu “Veliki brat” (VIP, 2013), u koje su upisana određena značenja i strategije komunikacije među ukućanima i sa publikom. Učesnici VIP serijala “Veliki brat” 2013. godine su ispoljavali svoju religioznost, i raspravljali o pitanjima religije i duhovnosti, sa intenzitetom i učestalošću koja nije viđena tokom prethodnih sezona. Paradoks od koga polazimo u interpretativno “raspakivanje” ovog popularnog rijaliti programa je činjenica da se insistiranje na pitanjima duhovnosti, religije i vere odvija u kontekstu jednog hiperkomercijalnog programa, u kome učesnici, po sopstvenom priznanju, učestvuju iz finansijskih i drugih lukrativnih razloga. Nastojimo da osvetlimo veze između religioznosti, društvene i kulturne uslovljenosti modela ponašanja, komercijalizacije medija i vrednosti potrošačkog društva u kontekstu postsocijalističkih transformacija srbijanskog društva.
PB  - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Filozofski fakultet, Beograd
C3  - "Etnos", religija i identitet, zbornik radova sa konferencije u čast profesora Dušana Bandića
T1  - "Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013
EP  - 264
SP  - 237
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4257
ER  - 
@conference{
author = "Erdei, Ildiko and Radulović B., Lidija",
year = "2014",
abstract = "Cilj rada je da opišemo i analiziramo javna ispoljavanja religioznosti u rijaliti šou programu “Veliki brat” (VIP, 2013), u koje su upisana određena značenja i strategije komunikacije među ukućanima i sa publikom. Učesnici VIP serijala “Veliki brat” 2013. godine su ispoljavali svoju religioznost, i raspravljali o pitanjima religije i duhovnosti, sa intenzitetom i učestalošću koja nije viđena tokom prethodnih sezona. Paradoks od koga polazimo u interpretativno “raspakivanje” ovog popularnog rijaliti programa je činjenica da se insistiranje na pitanjima duhovnosti, religije i vere odvija u kontekstu jednog hiperkomercijalnog programa, u kome učesnici, po sopstvenom priznanju, učestvuju iz finansijskih i drugih lukrativnih razloga. Nastojimo da osvetlimo veze između religioznosti, društvene i kulturne uslovljenosti modela ponašanja, komercijalizacije medija i vrednosti potrošačkog društva u kontekstu postsocijalističkih transformacija srbijanskog društva.",
publisher = "Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Filozofski fakultet, Beograd",
journal = ""Etnos", religija i identitet, zbornik radova sa konferencije u čast profesora Dušana Bandića",
title = ""Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013",
pages = "264-237",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4257"
}
Erdei, I.,& Radulović B., L.. (2014). "Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013. in "Etnos", religija i identitet, zbornik radova sa konferencije u čast profesora Dušana Bandića
Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Filozofski fakultet, Beograd., 237-264.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4257
Erdei I, Radulović B. L. "Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013. in "Etnos", religija i identitet, zbornik radova sa konferencije u čast profesora Dušana Bandića. 2014;:237-264.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4257 .
Erdei, Ildiko, Radulović B., Lidija, ""Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013" in "Etnos", religija i identitet, zbornik radova sa konferencije u čast profesora Dušana Bandića (2014):237-264,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4257 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB