Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија
The role of social capital in the political communication of non-governmental organizations through new media
Article (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Истраживање се бави употребом нових медија у сврхе политичке комуникације невладиног сектора у Србији. У питању је студија случаја у којој ће предмет анализе бити политички чланци организације „Војвођански истраживачко-аналитички центар“ (VOICE) и Фејсбук коментари на датим чланцима као вид реакције публике. У истраживању се постављају два питања. Прво питање је како нови медији могу да утичу на политичку комуникацију невладиних организација. Друго питање се односи на утицај социјалног капитала организације на ток њене политичке комуникације и допирања до ширег друштва. Циљ истраживања је да покаже како се невладин сектор може проучавати у контексту нових медија и укаже на различита значења социјалног капитала које организације могу да поседују.
The research deals with the use of new media as a means of political communication of NGOs in Serbia. This is a case study in which the
subject of analysis will be political articles of the Vojvodina Research and
Analytical Center (VOICE) and Facebook comments on dated articles
as a form of public reaction. The research raises two questions. The first
question is how new media can influence the political communication of
non-governmental organizations. The second question refers to the influence of the organization’s social capital on the course of its political
communication and outreach to the wider society. The aim of the research is to show how NGOs can be studied in the context of new media
and points to the different meanings of social capital that organizations
can possess.
Keywords:
невладине организације / социјални капитал / нови медији / политичка комуникација / политички конфликти / non-governmental organizations / social capital / new media / political communication / political conflictsSource:
Етнолошко-антрополошке свеске, 2022, 33, 22, 139-160Publisher:
- Етнолошко-антрополошко друштво Србије
Collections
Institution/Community
Etnologija i antropologija / Ethnology and AnthropologyTY - JOUR AU - Стјепановић, Милица PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4315 AB - Истраживање се бави употребом нових медија у сврхе политичке комуникације невладиног сектора у Србији. У питању је студија случаја у којој ће предмет анализе бити политички чланци организације „Војвођански истраживачко-аналитички центар“ (VOICE) и Фејсбук коментари на датим чланцима као вид реакције публике. У истраживању се постављају два питања. Прво питање је како нови медији могу да утичу на политичку комуникацију невладиних организација. Друго питање се односи на утицај социјалног капитала организације на ток њене политичке комуникације и допирања до ширег друштва. Циљ истраживања је да покаже како се невладин сектор може проучавати у контексту нових медија и укаже на различита значења социјалног капитала које организације могу да поседују. AB - The research deals with the use of new media as a means of political communication of NGOs in Serbia. This is a case study in which the subject of analysis will be political articles of the Vojvodina Research and Analytical Center (VOICE) and Facebook comments on dated articles as a form of public reaction. The research raises two questions. The first question is how new media can influence the political communication of non-governmental organizations. The second question refers to the influence of the organization’s social capital on the course of its political communication and outreach to the wider society. The aim of the research is to show how NGOs can be studied in the context of new media and points to the different meanings of social capital that organizations can possess. PB - Етнолошко-антрополошко друштво Србије T2 - Етнолошко-антрополошке свеске T1 - Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија T1 - The role of social capital in the political communication of non-governmental organizations through new media EP - 160 IS - 22 SP - 139 VL - 33 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4315 ER -
@article{ author = "Стјепановић, Милица", year = "2022", abstract = "Истраживање се бави употребом нових медија у сврхе политичке комуникације невладиног сектора у Србији. У питању је студија случаја у којој ће предмет анализе бити политички чланци организације „Војвођански истраживачко-аналитички центар“ (VOICE) и Фејсбук коментари на датим чланцима као вид реакције публике. У истраживању се постављају два питања. Прво питање је како нови медији могу да утичу на политичку комуникацију невладиних организација. Друго питање се односи на утицај социјалног капитала организације на ток њене политичке комуникације и допирања до ширег друштва. Циљ истраживања је да покаже како се невладин сектор може проучавати у контексту нових медија и укаже на различита значења социјалног капитала које организације могу да поседују., The research deals with the use of new media as a means of political communication of NGOs in Serbia. This is a case study in which the subject of analysis will be political articles of the Vojvodina Research and Analytical Center (VOICE) and Facebook comments on dated articles as a form of public reaction. The research raises two questions. The first question is how new media can influence the political communication of non-governmental organizations. The second question refers to the influence of the organization’s social capital on the course of its political communication and outreach to the wider society. The aim of the research is to show how NGOs can be studied in the context of new media and points to the different meanings of social capital that organizations can possess.", publisher = "Етнолошко-антрополошко друштво Србије", journal = "Етнолошко-антрополошке свеске", title = "Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија, The role of social capital in the political communication of non-governmental organizations through new media", pages = "160-139", number = "22", volume = "33", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4315" }
Стјепановић, М.. (2022). Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија. in Етнолошко-антрополошке свеске Етнолошко-антрополошко друштво Србије., 33(22), 139-160. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4315
Стјепановић М. Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија. in Етнолошко-антрополошке свеске. 2022;33(22):139-160. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4315 .
Стјепановић, Милица, "Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија" in Етнолошко-антрополошке свеске, 33, no. 22 (2022):139-160, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4315 .