Приказ основних података о документу

The role of social capital in the political communication of non-governmental organizations through new media

dc.creatorСтјепановић, Милица
dc.date.accessioned2023-04-10T11:26:51Z
dc.date.available2023-04-10T11:26:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1821-3723
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4315
dc.description.abstractИстраживање се бави употребом нових медија у сврхе политичке комуникације невладиног сектора у Србији. У питању је студија случаја у којој ће предмет анализе бити политички чланци организације „Војвођански истраживачко-аналитички центар“ (VOICE) и Фејсбук коментари на датим чланцима као вид реакције публике. У истраживању се постављају два питања. Прво питање је како нови медији могу да утичу на политичку комуникацију невладиних организација. Друго питање се односи на утицај социјалног капитала организације на ток њене политичке комуникације и допирања до ширег друштва. Циљ истраживања је да покаже како се невладин сектор може проучавати у контексту нових медија и укаже на различита значења социјалног капитала које организације могу да поседују.sr
dc.description.abstractThe research deals with the use of new media as a means of political communication of NGOs in Serbia. This is a case study in which the subject of analysis will be political articles of the Vojvodina Research and Analytical Center (VOICE) and Facebook comments on dated articles as a form of public reaction. The research raises two questions. The first question is how new media can influence the political communication of non-governmental organizations. The second question refers to the influence of the organization’s social capital on the course of its political communication and outreach to the wider society. The aim of the research is to show how NGOs can be studied in the context of new media and points to the different meanings of social capital that organizations can possess.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherЕтнолошко-антрополошко друштво Србијеsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceЕтнолошко-антрополошке свескеsr
dc.subjectневладине организацијеsr
dc.subjectсоцијални капиталsr
dc.subjectнови медијиsr
dc.subjectполитичка комуникацијаsr
dc.subjectполитички конфликтиsr
dc.subjectnon-governmental organizationssr
dc.subjectsocial capitalsr
dc.subjectnew mediasr
dc.subjectpolitical communicationsr
dc.subjectpolitical conflictssr
dc.titleУлога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медијаsr
dc.titleThe role of social capital in the political communication of non-governmental organizations through new mediasr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage160
dc.citation.issue22
dc.citation.spage139
dc.citation.volume33
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/10519/bitstream_10519.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4315
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss6236162


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу