Formativno ocenjivanje i onlajn nastava
Autori
Nikolić, NatašaAntonijević, Radovan
Ostala autorstva
Jeremić, IvanaNikolić, Nataša
Koruga, Nikola
Konferencijski prilog (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Pandemija COVID-19 primorala je obrazovne sisteme širom sveta da tradicionalni koncept nastave u kratkom periodu zamene nastavom u onlajn okruženju. Fizičku prisutnost učenika i nastavnika u učionici zamenio je koncept nastave koji se temelji na upotrebi interneta i računara. To je zahtevalo da se nastavni proces značajno transformiše i modifikuje. Jedan od izazova sa kojima se suočavaju nastavnici u onlajn nastavi je kako organizovati praćenje i realizovati vrednovanje učeničkog postignuća. Ovaj članak je posvećen analizi problema formativnog ocenjivanja u kontekstu onlajn nastave.
Ključne reči:
formativno ocenjivanje / formativne procene / formativni pristupi u ocenjivanju / elektronski portfolio / samoprocenaIzvor:
Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, 2021, 103-107Izdavač:
- Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Beograd: Pedagoško društvo Srbije
Finansiranje / projekti:
- Realizaciju ovog istraživanja finansiralo je Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije na osnovu Ugovora br. 451-03-9/2021-14 o realizaciji i finansiranju naučno-istraživačkog rada NIO u 2021. godini
Institucija/grupa
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Nikolić, Nataša AU - Antonijević, Radovan PY - 2021 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4321 AB - Pandemija COVID-19 primorala je obrazovne sisteme širom sveta da tradicionalni koncept nastave u kratkom periodu zamene nastavom u onlajn okruženju. Fizičku prisutnost učenika i nastavnika u učionici zamenio je koncept nastave koji se temelji na upotrebi interneta i računara. To je zahtevalo da se nastavni proces značajno transformiše i modifikuje. Jedan od izazova sa kojima se suočavaju nastavnici u onlajn nastavi je kako organizovati praćenje i realizovati vrednovanje učeničkog postignuća. Ovaj članak je posvećen analizi problema formativnog ocenjivanja u kontekstu onlajn nastave. PB - Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Beograd: Pedagoško društvo Srbije C3 - Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju T1 - Formativno ocenjivanje i onlajn nastava EP - 107 SP - 103 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4321 ER -
@conference{ author = "Nikolić, Nataša and Antonijević, Radovan", year = "2021", abstract = "Pandemija COVID-19 primorala je obrazovne sisteme širom sveta da tradicionalni koncept nastave u kratkom periodu zamene nastavom u onlajn okruženju. Fizičku prisutnost učenika i nastavnika u učionici zamenio je koncept nastave koji se temelji na upotrebi interneta i računara. To je zahtevalo da se nastavni proces značajno transformiše i modifikuje. Jedan od izazova sa kojima se suočavaju nastavnici u onlajn nastavi je kako organizovati praćenje i realizovati vrednovanje učeničkog postignuća. Ovaj članak je posvećen analizi problema formativnog ocenjivanja u kontekstu onlajn nastave.", publisher = "Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd: Pedagoško društvo Srbije", journal = "Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju", title = "Formativno ocenjivanje i onlajn nastava", pages = "107-103", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4321" }
Nikolić, N.,& Antonijević, R.. (2021). Formativno ocenjivanje i onlajn nastava. in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju., 103-107. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4321
Nikolić N, Antonijević R. Formativno ocenjivanje i onlajn nastava. in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju. 2021;:103-107. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4321 .
Nikolić, Nataša, Antonijević, Radovan, "Formativno ocenjivanje i onlajn nastava" in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju (2021):103-107, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4321 .