REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Psihologija / Psychology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Institut za psihologiju
  • View Item
  •   REFF
  • Psihologija / Psychology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Institut za psihologiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije

Thumbnail
2022
full text (156Kb)
Authors
Krnjaić, Zora
Contributors
Gojkov, Grozdanka
Stojanović, Aleksandar
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Samoregulacija razvoja darovitih obuhvata niz procesa i aspekata kao što su, na primer: identifikovanje interesovanja darovitih, procena sopstvenih sposobnosti, samoevaluacija tokom procesa učenja, uočavanje slabosti i teškoća pri učenju, planiranje (postupaka) rešavanja problema, procena efekata učenja i postignuća. U ovom radu posebno se razmatra procena sopstvenih sposobnosti darovitih, za nauku zainteresovanih srednjoškolaca, operacionalizovana kroz njihovu samoprocenu u pogledu tačnosti rešavanja testa inteligencije.Tačnost samoprocene sposobnosti može se tretirati kao jedan vid meta-evaluacije koja je od naročitog značaja za razvoj kritičkog odnosa individue, za njeno osvešćeno, refleksivno i odgovorno donošenje odluka važnih za dalje obrazovanje, upravljanje karijerom i ostvarivanje subjektivne psihološke dobrobiti. Samoprocena sposobnosti može biti veoma značajna za stvaranje rezilijentnosti na individualnom i društvenom planu u uslovima velike globalne krize.
Keywords:
darovitost / samoregulacija / tačnost samoprocene
Source:
27. Okrugli sto, Međunarodni naučni skup Samoregulacija i razvoj potencijala darovitih, Tematski zbornik, 2022, 165-169
Publisher:
  • Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitač “Mihailo Palov”
Funding / projects:
  • 451-03-9/2021-14/ 200163
Note:
  • M 33

ISBN: ISBN: 978-86-7372-295-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4344
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4344
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Institut za psihologiju
Institution/Community
Psihologija / Psychology
TY  - CONF
AU  - Krnjaić, Zora
PY  - 2022
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4344
AB  - Samoregulacija razvoja darovitih obuhvata niz procesa i aspekata kao što su, na primer:
identifikovanje interesovanja darovitih, procena sopstvenih sposobnosti, samoevaluacija tokom procesa učenja, uočavanje slabosti i teškoća pri učenju, planiranje (postupaka) rešavanja problema, procena efekata učenja i postignuća. U ovom radu posebno se razmatra procena sopstvenih sposobnosti darovitih, za nauku zainteresovanih srednjoškolaca, operacionalizovana kroz njihovu samoprocenu u pogledu tačnosti rešavanja testa inteligencije.Tačnost samoprocene sposobnosti može se tretirati kao jedan vid meta-evaluacije koja je od naročitog značaja za
razvoj kritičkog odnosa individue, za njeno osvešćeno, refleksivno i odgovorno donošenje odluka važnih za dalje obrazovanje, upravljanje karijerom i ostvarivanje subjektivne psihološke dobrobiti. Samoprocena sposobnosti može biti veoma značajna za stvaranje rezilijentnosti na individualnom i društvenom planu u uslovima velike globalne krize.
PB  - Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitač “Mihailo Palov”
C3  - 27. Okrugli sto, Međunarodni naučni skup Samoregulacija i razvoj potencijala darovitih, Tematski zbornik
T1  - Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije
EP  - 169
SP  - 165
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4344
ER  - 
@conference{
author = "Krnjaić, Zora",
year = "2022",
abstract = "Samoregulacija razvoja darovitih obuhvata niz procesa i aspekata kao što su, na primer:
identifikovanje interesovanja darovitih, procena sopstvenih sposobnosti, samoevaluacija tokom procesa učenja, uočavanje slabosti i teškoća pri učenju, planiranje (postupaka) rešavanja problema, procena efekata učenja i postignuća. U ovom radu posebno se razmatra procena sopstvenih sposobnosti darovitih, za nauku zainteresovanih srednjoškolaca, operacionalizovana kroz njihovu samoprocenu u pogledu tačnosti rešavanja testa inteligencije.Tačnost samoprocene sposobnosti može se tretirati kao jedan vid meta-evaluacije koja je od naročitog značaja za
razvoj kritičkog odnosa individue, za njeno osvešćeno, refleksivno i odgovorno donošenje odluka važnih za dalje obrazovanje, upravljanje karijerom i ostvarivanje subjektivne psihološke dobrobiti. Samoprocena sposobnosti može biti veoma značajna za stvaranje rezilijentnosti na individualnom i društvenom planu u uslovima velike globalne krize.",
publisher = "Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitač “Mihailo Palov”",
journal = "27. Okrugli sto, Međunarodni naučni skup Samoregulacija i razvoj potencijala darovitih, Tematski zbornik",
title = "Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije",
pages = "169-165",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4344"
}
Krnjaić, Z.. (2022). Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije. in 27. Okrugli sto, Međunarodni naučni skup Samoregulacija i razvoj potencijala darovitih, Tematski zbornik
Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitač “Mihailo Palov”., 165-169.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4344
Krnjaić Z. Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije. in 27. Okrugli sto, Međunarodni naučni skup Samoregulacija i razvoj potencijala darovitih, Tematski zbornik. 2022;:165-169.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4344 .
Krnjaić, Zora, "Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije" in 27. Okrugli sto, Međunarodni naučni skup Samoregulacija i razvoj potencijala darovitih, Tematski zbornik (2022):165-169,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4344 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB