REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Strani jezici / Foreign languages
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Kabinet za strane jezike
  • View Item
  •   REFF
  • Strani jezici / Foreign languages
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Kabinet za strane jezike
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Odnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicima

Humanities students' attitudes towards foreign languages

No Thumbnail
Authors
Đorović, Danijela
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Nastava stranih jezika na univerzitetskom nivou integralni je deo naučnog obrazovanja svakog pripadnika akademske zajednice. Ovladavanje odgovarajućim jezičkim i komunikativnim kompetencijama pretpostavka je uspešnog učešća svakog stručnjaka u dinamici te zajednice i protoku informacija unutar nje. Učenje većeg broja stranih jezika, višestruko korisno u svim sferama života modernog čoveka, u skladu je sa plurilingvističkom i plurikulturalnom orijentacijom Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se utvrdi obim učenja stranih jezika, nivo kompetencija i stavovi prema učenju i usavršavanju stranih jezika kod jednog dela studentske populacije - studenata humanističkih nauka, koji je tradicionalno opredeljen za pomenute ideje plurilingvizma i plurikulturalnosti.
Foreign language teaching at university level is an integral part of scientific education of any member of academic community. Acquiring adequate linguistic and communicative competencies is a prerogative for any individual wishing to participate in the dynamics of expert community and the information flow within it. Learning a number of languages, undoubtedly useful in all spheres of modern life, is in accordance with plurilinguistic and pluricultural orientations of the Common European Framework for Modern Languages. The paper attempts to establish the range of foreign language learning, the levels of competencies and attitudes towards foreign language learning of a portion of the population of students of humanities generally and traditionally oriented towards plurilingualism and pluriculturality.
Keywords:
visokoškolsko obrazovanje / usavršavanje jezika / stavovi studenata / samoevaluacija / nivoi kompetencije / nastava stranih jezika / students' attitudes / self evaluation / high education / foreign language teaching / competence levels / advanced language training
Source:
Nastava i vaspitanje, 2004, 53, 4-5, 448-464
Publisher:
  • Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd

ISSN: 0547-3330

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/443
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Kabinet za strane jezike
Institution/Community
Strani jezici / Foreign languages
TY  - JOUR
AU  - Đorović, Danijela
PY  - 2004
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/443
AB  - Nastava stranih jezika na univerzitetskom nivou integralni je deo naučnog obrazovanja svakog pripadnika akademske zajednice. Ovladavanje odgovarajućim jezičkim i komunikativnim kompetencijama pretpostavka je uspešnog učešća svakog stručnjaka u dinamici te zajednice i protoku informacija unutar nje. Učenje većeg broja stranih jezika, višestruko korisno u svim sferama života modernog čoveka, u skladu je sa plurilingvističkom i plurikulturalnom orijentacijom Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se utvrdi obim učenja stranih jezika, nivo kompetencija i stavovi prema učenju i usavršavanju stranih jezika kod jednog dela studentske populacije - studenata humanističkih nauka, koji je tradicionalno opredeljen za pomenute ideje plurilingvizma i plurikulturalnosti.
AB  - Foreign language teaching at university level is an integral part of scientific education of any member of academic community. Acquiring adequate linguistic and communicative competencies is a prerogative for any individual wishing to participate in the dynamics of expert community and the information flow within it. Learning a number of languages, undoubtedly useful in all spheres of modern life, is in accordance with plurilinguistic and pluricultural orientations of the Common European Framework for Modern Languages. The paper attempts to establish the range of foreign language learning, the levels of competencies and attitudes towards foreign language learning of a portion of the population of students of humanities generally and traditionally oriented towards plurilingualism and pluriculturality.
PB  - Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
T2  - Nastava i vaspitanje
T1  - Odnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicima
T1  - Humanities students' attitudes towards foreign languages
EP  - 464
IS  - 4-5
SP  - 448
VL  - 53
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443
ER  - 
@article{
author = "Đorović, Danijela",
year = "2004",
abstract = "Nastava stranih jezika na univerzitetskom nivou integralni je deo naučnog obrazovanja svakog pripadnika akademske zajednice. Ovladavanje odgovarajućim jezičkim i komunikativnim kompetencijama pretpostavka je uspešnog učešća svakog stručnjaka u dinamici te zajednice i protoku informacija unutar nje. Učenje većeg broja stranih jezika, višestruko korisno u svim sferama života modernog čoveka, u skladu je sa plurilingvističkom i plurikulturalnom orijentacijom Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se utvrdi obim učenja stranih jezika, nivo kompetencija i stavovi prema učenju i usavršavanju stranih jezika kod jednog dela studentske populacije - studenata humanističkih nauka, koji je tradicionalno opredeljen za pomenute ideje plurilingvizma i plurikulturalnosti., Foreign language teaching at university level is an integral part of scientific education of any member of academic community. Acquiring adequate linguistic and communicative competencies is a prerogative for any individual wishing to participate in the dynamics of expert community and the information flow within it. Learning a number of languages, undoubtedly useful in all spheres of modern life, is in accordance with plurilinguistic and pluricultural orientations of the Common European Framework for Modern Languages. The paper attempts to establish the range of foreign language learning, the levels of competencies and attitudes towards foreign language learning of a portion of the population of students of humanities generally and traditionally oriented towards plurilingualism and pluriculturality.",
publisher = "Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd",
journal = "Nastava i vaspitanje",
title = "Odnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicima, Humanities students' attitudes towards foreign languages",
pages = "464-448",
number = "4-5",
volume = "53",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443"
}
Đorović, D.. (2004). Odnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicima. in Nastava i vaspitanje
Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd., 53(4-5), 448-464.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443
Đorović D. Odnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicima. in Nastava i vaspitanje. 2004;53(4-5):448-464.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443 .
Đorović, Danijela, "Odnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicima" in Nastava i vaspitanje, 53, no. 4-5 (2004):448-464,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB