Приказ основних података о документу

Humanities students' attitudes towards foreign languages

dc.creatorĐorović, Danijela
dc.date.accessioned2021-10-12T10:30:16Z
dc.date.available2021-10-12T10:30:16Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/443
dc.description.abstractNastava stranih jezika na univerzitetskom nivou integralni je deo naučnog obrazovanja svakog pripadnika akademske zajednice. Ovladavanje odgovarajućim jezičkim i komunikativnim kompetencijama pretpostavka je uspešnog učešća svakog stručnjaka u dinamici te zajednice i protoku informacija unutar nje. Učenje većeg broja stranih jezika, višestruko korisno u svim sferama života modernog čoveka, u skladu je sa plurilingvističkom i plurikulturalnom orijentacijom Zajedničkog evropskog okvira za žive jezike. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se utvrdi obim učenja stranih jezika, nivo kompetencija i stavovi prema učenju i usavršavanju stranih jezika kod jednog dela studentske populacije - studenata humanističkih nauka, koji je tradicionalno opredeljen za pomenute ideje plurilingvizma i plurikulturalnosti.sr
dc.description.abstractForeign language teaching at university level is an integral part of scientific education of any member of academic community. Acquiring adequate linguistic and communicative competencies is a prerogative for any individual wishing to participate in the dynamics of expert community and the information flow within it. Learning a number of languages, undoubtedly useful in all spheres of modern life, is in accordance with plurilinguistic and pluricultural orientations of the Common European Framework for Modern Languages. The paper attempts to establish the range of foreign language learning, the levels of competencies and attitudes towards foreign language learning of a portion of the population of students of humanities generally and traditionally oriented towards plurilingualism and pluriculturality.en
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectvisokoškolsko obrazovanjesr
dc.subjectusavršavanje jezikasr
dc.subjectstavovi studenatasr
dc.subjectsamoevaluacijasr
dc.subjectnivoi kompetencijesr
dc.subjectnastava stranih jezikasr
dc.subjectstudents' attitudesen
dc.subjectself evaluationen
dc.subjecthigh educationen
dc.subjectforeign language teachingen
dc.subjectcompetence levelsen
dc.subjectadvanced language trainingen
dc.titleOdnos studenata humanističkih nauka prema stranim jezicimasr
dc.titleHumanities students' attitudes towards foreign languagesen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage464
dc.citation.issue4-5
dc.citation.other53(4-5): 448-464
dc.citation.spage448
dc.citation.volume53
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_443
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу