Приказ основних података о документу
Kvalitet obrazovanja ili kvalitetno rangiranje - Primer Times Higher Education rangiranja univerziteta
dc.contributor | Šaljić, Zorica | |
dc.contributor | Dubljanin, Saša | |
dc.contributor | Pejatović, Aleksandra | |
dc.creator | Nikolić, Luka | |
dc.creator | Radulović, Lidija R. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T11:22:08Z | |
dc.date.available | 2023-05-30T11:22:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978–86–80712–49–9 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4518 | |
dc.description.abstract | U radu je analizirana jedna od najpoznatijih globalno prepoznatljivih metodologija za rangiranje univerziteta – Times Higher Education (THE) metodologija. Kao okvir za analizu korišćen je model konceptualizacije kvaliteta koji su razvili Šindlerova i saradnici. Ovaj model konceptualizuje kvalitet visokog obrazovanja kroz četiri pristupa i predstavlja indikatore svakog od njih. Uporedili smo indikatore THE metodologije sa pokazateljima različitih konceptualizacija kvaliteta sa ciljem da utvrdimo koja konceptualizacija kvaliteta se nalazi u njenoj osnovi, koliko je metodologija konzistentno razrađena i validna za tu konceptualizaciju i šta su ograničenja ovakvog viđenja kvaliteta. Nalazi ukazuju na to da THE metodologiju možemo svrstati u onu grupu pristupa koja kvalitet konceptualizuje kao izuzetnost. Bez obzira na koherentnost koja postoji i koja bi ukazivala na validnost metodologije, otvaraju se pitanja ograničenja ovakvog shvatanja kvaliteta i kritičkog preispitivanja ovog problema sa pedagoškog aspekta. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja | sr |
dc.subject | visokoškolsko obrazovanje | sr |
dc.subject | univerzitet | sr |
dc.subject | kvalitet kao izuzetnost | sr |
dc.title | Kvalitet obrazovanja ili kvalitetno rangiranje - Primer Times Higher Education rangiranja univerziteta | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 49 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 43 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/11132/bitstream_11132.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4518 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |