REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Psihologija / Psychology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Institut za psihologiju
  • View Item
  •   REFF
  • Psihologija / Psychology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Institut za psihologiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija

Thumbnail
2022
full text (3.698Mb)
Authors
Baucal, Aleksandar
Altaras Dimitrijević, Ana
Petrović, Danijela
Janković, Dragan
Stepanović Ilić, Ivana
Krstić, Ksenija
Videnović, Marina
Rajić, Milana
Simić, Nataša
Jovanović Milanović, Olja
Krnjaić, Zora
Jolić Marjanović, Zorana
Report (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Studiju „Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija“ realizovao je Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, uz finansijsku podršku UNICEF kancelarije u Beogradu, i podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije. Radi se o kvalitativnoj studiji o obrazovnim iskustvima tokom pandemije koja je obuhvatila fokus grupne diskusije sa preko 400 učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, kao i intervjue sa 90 učenika iz osetljivih grupa, njihovim roditeljima i nastavnicima. Stoga, ova studija pruža jedinstven uvid u kvalitet i pravednost nastavnog procesa, kvalitet vršnjačkih odnosa, kao i ulogu porodice u obrazovanju tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji. Nalazi ovog sveobuhvatnog istraživanja predstavljaju oslonac za planiranje mera za kompenzovanje negativnih posledica obrazovanja tokom pandemije u Srbiji, ali i mera kojima se pozitivni efekti pandemije mogu učiniti održivim. Istovremeno, nalazi istraživanja pružaju uvid u protektivne i riziko faktore z...a učenje i razvoj učenika tokom pandemije, što je polazište za aktivnosti usmerene na unapređivanje otpornosti obrazovnog sistema Republike Srbije u nekim narednim kriznim situacijama. Imajući u vidu da je istraživanje sprovedeno kao deo regionalne inicijative koju je pokrenuo Institut za društvena istraživanja iz Zagreba, uz učešće istraživačkih timova Instituta za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoškog fakulteta iz Ljubljane –studija će omogućiti komparativno sagledavanje rezultata i iskustava.

Keywords:
obrazovanje / pandemija Kovid-19 / kvalitativna studija / osetljive grupe učenika
Source:
2022
Publisher:
  • Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet.
Note:
  • Analiza uticaja efekata prihvaćena na Nastavno-naučnom veću Filozofskog fakulteta
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4546
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Institut za psihologiju
Institution/Community
Psihologija / Psychology
TY  - RPRT
AU  - Baucal, Aleksandar
AU  - Altaras Dimitrijević, Ana
AU  - Petrović, Danijela
AU  - Janković, Dragan
AU  - Stepanović Ilić, Ivana
AU  - Krstić, Ksenija
AU  - Videnović, Marina
AU  - Rajić, Milana
AU  - Simić, Nataša
AU  - Jovanović Milanović, Olja
AU  - Krnjaić, Zora
AU  - Jolić Marjanović, Zorana
PY  - 2022
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4546
AB  - Studiju „Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija“ realizovao je Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, uz finansijsku podršku UNICEF kancelarije u Beogradu, i podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije. Radi se o kvalitativnoj studiji o obrazovnim iskustvima tokom pandemije koja je obuhvatila fokus grupne diskusije sa preko 400 učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, kao i intervjue sa 90 učenika iz osetljivih grupa, njihovim roditeljima i nastavnicima. Stoga, ova studija pruža jedinstven uvid u kvalitet i pravednost nastavnog procesa, kvalitet vršnjačkih odnosa, kao i ulogu porodice u obrazovanju tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji. Nalazi ovog sveobuhvatnog istraživanja predstavljaju oslonac za planiranje mera za kompenzovanje negativnih posledica obrazovanja tokom pandemije u Srbiji, ali i mera kojima se pozitivni efekti pandemije mogu učiniti održivim. Istovremeno, nalazi istraživanja pružaju uvid u protektivne i riziko faktore za učenje i razvoj učenika tokom pandemije, što je polazište za aktivnosti usmerene na unapređivanje otpornosti obrazovnog sistema Republike Srbije u nekim narednim kriznim situacijama. Imajući u vidu da je istraživanje sprovedeno kao deo regionalne inicijative koju je pokrenuo Institut za društvena istraživanja iz Zagreba, uz učešće istraživačkih timova Instituta za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoškog fakulteta iz Ljubljane –studija će omogućiti komparativno sagledavanje rezultata i iskustava.
PB  - Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet.
T1  - Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546
ER  - 
@techreport{
author = "Baucal, Aleksandar and Altaras Dimitrijević, Ana and Petrović, Danijela and Janković, Dragan and Stepanović Ilić, Ivana and Krstić, Ksenija and Videnović, Marina and Rajić, Milana and Simić, Nataša and Jovanović Milanović, Olja and Krnjaić, Zora and Jolić Marjanović, Zorana",
year = "2022",
abstract = "Studiju „Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija“ realizovao je Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, uz finansijsku podršku UNICEF kancelarije u Beogradu, i podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije. Radi se o kvalitativnoj studiji o obrazovnim iskustvima tokom pandemije koja je obuhvatila fokus grupne diskusije sa preko 400 učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, kao i intervjue sa 90 učenika iz osetljivih grupa, njihovim roditeljima i nastavnicima. Stoga, ova studija pruža jedinstven uvid u kvalitet i pravednost nastavnog procesa, kvalitet vršnjačkih odnosa, kao i ulogu porodice u obrazovanju tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji. Nalazi ovog sveobuhvatnog istraživanja predstavljaju oslonac za planiranje mera za kompenzovanje negativnih posledica obrazovanja tokom pandemije u Srbiji, ali i mera kojima se pozitivni efekti pandemije mogu učiniti održivim. Istovremeno, nalazi istraživanja pružaju uvid u protektivne i riziko faktore za učenje i razvoj učenika tokom pandemije, što je polazište za aktivnosti usmerene na unapređivanje otpornosti obrazovnog sistema Republike Srbije u nekim narednim kriznim situacijama. Imajući u vidu da je istraživanje sprovedeno kao deo regionalne inicijative koju je pokrenuo Institut za društvena istraživanja iz Zagreba, uz učešće istraživačkih timova Instituta za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoškog fakulteta iz Ljubljane –studija će omogućiti komparativno sagledavanje rezultata i iskustava.",
publisher = "Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet.",
title = "Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546"
}
Baucal, A., Altaras Dimitrijević, A., Petrović, D., Janković, D., Stepanović Ilić, I., Krstić, K., Videnović, M., Rajić, M., Simić, N., Jovanović Milanović, O., Krnjaić, Z.,& Jolić Marjanović, Z.. (2022). Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija. 
Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet...
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546
Baucal A, Altaras Dimitrijević A, Petrović D, Janković D, Stepanović Ilić I, Krstić K, Videnović M, Rajić M, Simić N, Jovanović Milanović O, Krnjaić Z, Jolić Marjanović Z. Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija. 2022;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546 .
Baucal, Aleksandar, Altaras Dimitrijević, Ana, Petrović, Danijela, Janković, Dragan, Stepanović Ilić, Ivana, Krstić, Ksenija, Videnović, Marina, Rajić, Milana, Simić, Nataša, Jovanović Milanović, Olja, Krnjaić, Zora, Jolić Marjanović, Zorana, "Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija" (2022),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB