Приказ основних података о документу

dc.contributorŠaljić, Zorica
dc.contributorDubljanin, Saša
dc.contributorPejatović, Aleksandra
dc.creatorNikolić, Nataša T.
dc.date.accessioned2023-10-17T11:29:39Z
dc.date.available2023-10-17T11:29:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978–86–80712–49–9
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4999
dc.description.abstractPotreba da se osigura kvalitet u obrazovanju je globalno prihvaćen kao jedan od osnovnih prioriteta. Iako postoji saglasnost da je neophodno osigurati kvalitet u obrazovanju, ne postoji konsenzus šta je kvalitet u obrazovanju i na koji način se postiže tako da bude jednako distribuiran i dostupan. Merila kvaliteta zavise od dominantno prihvaćenog pristupa proučavanja kvaliteta u obrazovanju. Da bi se obezbedila osnova za proučavanje i razumevanje kvaliteta u obrazovanju, neophodno je artikulisati konceptualne okvire. Konceptualna utemeljenost kvaliteta u obrazovanju olakšava razumevanje obrazovne prakse i stvara mogućnost da se uspostavi sistem za praćenje i vrednovanje kvaliteta u obrazovanju. U ovom radu analizirani su bihevioristički i humanistički pristup kvalitetu u obrazovanju, kao i načini na koje oni oblikuju obrazovnu praksu u različitim segmentima obrazovnog rada.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogijsr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.source"Obrazovanje u vreme krize i kako dalje" (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga)sr
dc.subjectkvalitet u obrazovanjusr
dc.subjectkonceptualni okvirisr
dc.subjecthumanistički pristupsr
dc.subjectbihevioristički pristupsr
dc.titleKonceptualni okviri proučavanja kvaliteta u obrazovanjusr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage26
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage19
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/12177/bitstream_12177.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4999
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу