Приказ основних података о документу
Konceptualni okviri proučavanja kvaliteta u obrazovanju
dc.contributor | Šaljić, Zorica | |
dc.contributor | Dubljanin, Saša | |
dc.contributor | Pejatović, Aleksandra | |
dc.creator | Nikolić, Nataša T. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-17T11:29:39Z | |
dc.date.available | 2023-10-17T11:29:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978–86–80712–49–9 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4999 | |
dc.description.abstract | Potreba da se osigura kvalitet u obrazovanju je globalno prihvaćen kao jedan od osnovnih prioriteta. Iako postoji saglasnost da je neophodno osigurati kvalitet u obrazovanju, ne postoji konsenzus šta je kvalitet u obrazovanju i na koji način se postiže tako da bude jednako distribuiran i dostupan. Merila kvaliteta zavise od dominantno prihvaćenog pristupa proučavanja kvaliteta u obrazovanju. Da bi se obezbedila osnova za proučavanje i razumevanje kvaliteta u obrazovanju, neophodno je artikulisati konceptualne okvire. Konceptualna utemeljenost kvaliteta u obrazovanju olakšava razumevanje obrazovne prakse i stvara mogućnost da se uspostavi sistem za praćenje i vrednovanje kvaliteta u obrazovanju. U ovom radu analizirani su bihevioristički i humanistički pristup kvalitetu u obrazovanju, kao i načini na koje oni oblikuju obrazovnu praksu u različitim segmentima obrazovnog rada. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogij | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje" (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga) | sr |
dc.subject | kvalitet u obrazovanju | sr |
dc.subject | konceptualni okviri | sr |
dc.subject | humanistički pristup | sr |
dc.subject | bihevioristički pristup | sr |
dc.title | Konceptualni okviri proučavanja kvaliteta u obrazovanju | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 26 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 19 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/12177/bitstream_12177.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4999 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |