Nastavnički modeli i strategije razredne discipline
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Iz predgovora: Monografija predstavlјa rezultat aktivnosti na doktorskim studijama i u okviru istraživačkog projekta Učitelјskog fakulteta Univerziteta u Beogradu pod nazivom Koncepcije i strategije obezbeđivanja kvaliteta bazičnog obrazovanja i vaspitanja, čiju realizaciju podržava Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Predstavlјa odbranjenu doktorsku disertaciju na Odelјenju za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, pod nazivom Savremeni modeli i strategije uspostavlјanja i održavanja razredne discipline.
Кључне речи:
razredna disciplina / kontrola / autonomijaИзвор:
2015, 1-264Издавач:
- Beograd: Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet
Финансирање / пројекти:
- Концепције и стратегије обезбеђивања квалитета базичног образовања и васпитања (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179020)
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - BOOK AU - Tadić, Aleksandar S. PY - 2015 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5243 AB - Iz predgovora: Monografija predstavlјa rezultat aktivnosti na doktorskim studijama i u okviru istraživačkog projekta Učitelјskog fakulteta Univerziteta u Beogradu pod nazivom Koncepcije i strategije obezbeđivanja kvaliteta bazičnog obrazovanja i vaspitanja, čiju realizaciju podržava Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Predstavlјa odbranjenu doktorsku disertaciju na Odelјenju za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, pod nazivom Savremeni modeli i strategije uspostavlјanja i održavanja razredne discipline. PB - Beograd: Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet T1 - Nastavnički modeli i strategije razredne discipline EP - 264 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5243 ER -
@book{ author = "Tadić, Aleksandar S.", year = "2015", abstract = "Iz predgovora: Monografija predstavlјa rezultat aktivnosti na doktorskim studijama i u okviru istraživačkog projekta Učitelјskog fakulteta Univerziteta u Beogradu pod nazivom Koncepcije i strategije obezbeđivanja kvaliteta bazičnog obrazovanja i vaspitanja, čiju realizaciju podržava Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Predstavlјa odbranjenu doktorsku disertaciju na Odelјenju za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, pod nazivom Savremeni modeli i strategije uspostavlјanja i održavanja razredne discipline.", publisher = "Beograd: Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet", title = "Nastavnički modeli i strategije razredne discipline", pages = "264-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5243" }
Tadić, A. S.. (2015). Nastavnički modeli i strategije razredne discipline. Beograd: Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet., 1-264. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5243
Tadić AS. Nastavnički modeli i strategije razredne discipline. 2015;:1-264. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5243 .
Tadić, Aleksandar S., "Nastavnički modeli i strategije razredne discipline" (2015):1-264, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5243 .