Приказ основних података о документу
Dijalog kao pokazatelj participacije učenika u nastavi
dc.contributor | Radulović, Lidija | |
dc.contributor | Milin, Vladeta | |
dc.contributor | Ljujić, Bojan | |
dc.creator | Milin, Vladeta | |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T20:01:18Z | |
dc.date.available | 2023-11-17T20:01:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80712-34-5 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5343 | |
dc.description.abstract | Cilj ovog rada je da se razume veza između oblika participacije učenika i osnovnih konceptualizacija dijaloga u nastavi. Kao rezultat razmatranja njihovog odnosa uočeno je da konceptualizacija dijaloga kao nastavne metode može da se poveže sa tri oblika lažne participacije i sa tri oblika participacije. Konceptualizacija dijaloga kao načina konstruisanja znanja odgovara oblicima participacije nižeg nivoa složenosti. Konačno, konceptualizacije dijaloga kao procesa zajedničkog stvaranja značenja, kao sredstva demokratizacije u obrazovanju i kao izraza nastavne prakse mogu se povezati sa najsloženijim oblicima participacije učenika u nastavi. U zaključnim razmatranjima predstavljen je značaj koji ovaj rad može da ima na teorijskom i praktičnom planu. Ističe se da je svrha povezivanja ova dva koncepta, pored ostalog, u obuhvatnom sagledavanju didaktičkih i pedagoških problema, kao i u stvaranju osnove za promišljanje, istraživanje i unapređivanje nastave kao dijaloške prakse. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Participacija u obrazovanju – pedagoški (p)ogledi: Zbornik radova/ Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga | sr |
dc.subject | oblici participacije učenika | sr |
dc.subject | osnovne konceptualizacije dijaloga u nastavi | sr |
dc.title | Dijalog kao pokazatelj participacije učenika u nastavi | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 33 | |
dc.citation.rank | M61 | |
dc.citation.spage | 26 | |
dc.description.other | Ovaj rad ima status predavanja po pozivu sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini (M61). | sr |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/13347/bitstream_13347.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5343 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |