Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Kako otkrivanje izvora podataka doprinosi unapređivanju kvaliteta nastave: primer jednog akcionog istraživanja
dc.contributor | Šaljić, Zorica | |
dc.contributor | Dubljanin, Saša | |
dc.contributor | Pejatović, Aleksandra | |
dc.creator | Milin, Vladeta | |
dc.creator | Gašić, Andrea | |
dc.creator | Vilotijević, Anđela | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T14:48:32Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T14:48:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978–86–80712–49–9 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5372 | |
dc.description.abstract | Ovaj rad je proizašao iz akcionog istraživanja usmerenog na proučavanje i unapređivanje kvaliteta nastave izbornog studijskog predmeta na osnovnim akademskim studijama pedagogije. Unapređivanje kvaliteta nastave podrazumevalo je podsticanje dodatnog angažovanja studenata u nastavi i povećavanje njihovog zadovoljstva nastavom. Istraživanje je realizovano od oktobra do decembra 2022. godine i učestvovalo je pet studenata i tri istraživača. Fokus ovog rada je na izvorima podataka u akcionom istraživanju, a osnovno istraživačko pitanje vodilo je sagledavanju uloga i doprinosa prikupljanja, korišćenja, ali i otkrivanja novih izvora podataka u ostvarivanju postavljenog cilja istraživanja. U tekstu se predstavlja značaj planiranih i otkrivenih izvora podataka i zaključuje da su upravo novootkriveni izvori podataka na pomalo neočekivan, ali posebno važan način doprineli unapređivanju kvaliteta nastave. U zaključnim razmatranjima ukazuje se na vrednost umrežavanja istraživača, deljenja istraživačkih iskustava, saopštavanja metodoloških problema i predstavljanja pronađenih rešenja. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: Izazovi i moguća rešenja: Zbornik radova sa Nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga | sr |
dc.subject | kvalitet nastave | sr |
dc.subject | angažovanje studenata u nastavi | sr |
dc.subject | zadovoljstvo studenata nastavom | sr |
dc.subject | akciono istraživanje | sr |
dc.subject | izvori podataka | sr |
dc.title | Kako otkrivanje izvora podataka doprinosi unapređivanju kvaliteta nastave: primer jednog akcionog istraživanja | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 155 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 151 | |
dc.description.other | Odeljenje za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije organizovali su u okviru Susreta pedagoga nacionalni naučni skup sa temom „U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja”. Cilj skupa bio je da se razmotre savremena saznanja o odlikama ostvarivanja i pretpostavkama razvijanja kvalitetnog obrazovanja i vaspitanja, analizira stanje razvijenosti i efekti funkcionisanja obrazovnog sistema i prakse vaspitno-obrazovnog rada, kritički razmotre aktuelne i moguće strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, kao i da se sagledaju izazovi i teškoće u načinu ostvarivanja i održivosti promena usmerenih na razvoj kvaliteta u ovoj oblasti. | sr |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/13523/bitstream_13523.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5372 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |