Приказ основних података о документу

Geographical maps of stereotypes as humorous and vicious product: folklorization and commercialization of ethnic prejudices in cyberspace

dc.creatorAntonijević, Dragana
dc.creatorBanić Grubišić, Ana
dc.date.accessioned2023-11-25T11:03:36Z
dc.date.available2023-11-25T11:03:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1452-7243
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5432
dc.description.abstract"Mape stereotipa" poslednjih nekoliko godina postale su izuzetno popularan sadržaj u internet prostoru, prosleđivane elektronskom poštom i sa milionskim posetama na veb stranicama. Njihova nameravana duhovitost ima i svoju agresivnu stranu: u formi šaljive političke nekorektnosti nude se i komercijalizuju folklorizovane predrasude o narodima i državama. S aspekta multikulturalnosti i potrebe za pregovaranjem o identitetima – različitim i promenljivim, mape stereotipa se iskazuju kao potpuna suprotnost tom konceptu koristeći se vešto konstruisanim predstavama: karakteristike naroda i država iz nekog određenog istorijskog i političkog trenutka se esencijalizuju i petrifikuju, postajući mogući snažan činilac u imagološkim stereotipnim predstavama ogromnog internet auditorijuma. U ovom radu ćemo se pozabaviti fenomenom mapa stereotipa i pripisanim predstavama o Srbiji u okviru političko-geografskog prostora bivše SFRJ i Balkanasr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/177035/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceAntropologijasr
dc.subjectmape stereotipasr
dc.subjectetničke predrasudesr
dc.subjectsimboličke granicesr
dc.subjectinternet prostorsr
dc.subjectagresivni humorsr
dc.subjectBalkansr
dc.subjectSrbijasr
dc.titleMape stereotipa" kao duhovito-opaki proizvod : folklorizacija i komercijalizacija etničkih predrasuda u internet prostorusr
dc.titleGeographical maps of stereotypes as humorous and vicious product: folklorization and commercialization of ethnic prejudices in cyberspacesr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage153
dc.citation.issue1
dc.citation.spage137
dc.citation.volume13
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/13397/bitstream_13397.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5432
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss522709143


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу