Приказ основних података о документу

dc.contributorŠaljić, Zorica
dc.contributorDubljanin, Saša
dc.contributorPejatović, Aleksandra
dc.creatorSpasenović, Vera
dc.creatorKraguljac, Nevenka
dc.date.accessioned2023-12-16T15:58:00Z
dc.date.available2023-12-16T15:58:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978–86–80712–49–9
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5703
dc.description.abstractZa izgradnju i očuvanje identiteta profesije pedagog važno pitanje je šta čini okosnicu, ali i specifičnost njegovog profesionalnog delovanja. U radu se ispituje kako pedagozi, zaposleni kao stručni saradnici u vrtiću i školi (N=158), doživljavaju svoju profesionalnu ulogu, tj. koju profesionalnu ulogu vide kao dominantnu, koje su specifičnosti profesionalnog delovanja pedagoga, šta su izazovi sa kojim se suočavaju i koja vrsta pomoći i podrške im je potrebna kako bi uspešnije obavljali svoju profesionalnu ulogu. Podaci su prikupljeni anketiranjem. Nalazi pokazuju da pedagozi svoju profesionalnu ulogu vide prevashodno kao saradničku i da procenjuju da je kompetentno ostvaruju. U radu se otvaraju pitanja za dalja promišljanja o profesionalnom delovanju pedagoga.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceU potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenjasr
dc.subjectprofesija pedagogsr
dc.subjectprofesionalna uloga pedagogasr
dc.titleKako pedagozi vide svoju profesionalnu ulogu?sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage34
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage27
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/14456/bitstream_14456.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5703
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу