Приказ основних података о документу

dc.contributorŠaljić, Zorica
dc.contributorDubljanin, Saša
dc.contributorAleksandra, Pejatović
dc.creatorIlić Rajković, Aleksandra
dc.date.accessioned2024-01-03T21:55:35Z
dc.date.available2024-01-03T21:55:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-86-80712-49-9 (IZPIA)
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5980
dc.description.abstractZakonom o osnovnim školama iz 1882. godine uvedena je školska obaveza u Srbiji. U ovom radu razmatramo položaj učenika u vaspitno-obrazovnom procesu na primeru škola u Kruševačkom okrugu. Odnos zakonodavca prema proveri znanja učenika od strane nadzornika, kao i položaj učenika unutar razuđene školske mreže, koji za posledicu ima specifičan vid boravka učenika u školi, ukazuje na to učenici nisu posmatrani kao aktivni učesnici obrazovnog procesa i života zajednice uopšte, te da ni položaj učenika uoči, kao ni nakon velike reforme osnovnog obrazovanja koja je započeta 1882. godine, nije predstavljao merilo kvaliteta vaspitno-obrazovnog rada škole. U zaključku se konstatuje da se zanemarivanje ovog važnog pitanja može smatrati jednim od uzroka usporene modernizacije obrazovanja u Srbiji krajem 19. veka, što je ostavilo značajne posledice po opšti društveni razvoj.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceU potrazi za kvalitetnim vaspitanjem i obrazovanjem: izazovi i moguća rešenja, Susreti pedagoga – nacionalni naučni skup, Filozofski fakultet, 22. Maj 2023.sr
dc.subjectpoložaj učenikasr
dc.subjectkriterijumi kvaliteta vaspitno-obrazovnog procesasr
dc.subjectNovakovićeve reforme školstvasr
dc.titlePoložaj učenika kao merilo kvaliteta vaspitno-obrazovnog procesa u Srbiji krajem 19. vekasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.rights.holderUniverzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbijesr
dc.citation.epage64
dc.citation.spage61
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/15171/bitstream_15171.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5980
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу