Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi
Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду се анализира политика образовања одраслих (концепата,
циљева, функција и области) у време пандемије ковида-19 коју су спровеле
међународне организације: УН, Унеско и УИЛ. Како су ово главни креатори
међународне образовне политике, на чији рад имају утицај и други глобал-
ни актери, рад пружа увид у главне теме које су доминирале у глобалним
разматрањима утицаја ковид-19 кризе на образовање одраслих и одгово-
ра на ту кризу. Констатују се и неки трајнији трендови који ће вероватно
обележити дискусије и праксу образовања одраслих у пост-пандемијском
периоду.
The paper analyzes the policy of adult education (concepts, goals, functions and areas) of the international organizations: UN, UNESCO and UIL, during the COVID-19 pandemic. As these are the main creators of international
education policy, whose work is influenced by other global actors, the paper provides insight into the main topics that dominated the global considerations of the
impact of the COVID-19 crisis on adult education and responses to that crisis.
There are also some more permanent trends that will probably mark the discussions and practice of adult education in the post-pandemic period.
Кључне речи:
ковид-19 / пандемија / образовање одраслих / Унеско / образовна политика / kovid-19 / pandemic / adult education / UNESCO / educational policyИзвор:
Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi., 2021, 203-217Издавач:
- Филозофског факултета универзитета у Београду
Финансирање / пројекти:
- Пројекат „Човек и друштво у време кризе“, финансиран од стране Филозофског факултета Универзитета у Београду
Институција/група
Andragogija / AndragogyTY - CHAP AU - Popović, Katarina PY - 2021 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6187 AB - У раду се анализира политика образовања одраслих (концепата, циљева, функција и области) у време пандемије ковида-19 коју су спровеле међународне организације: УН, Унеско и УИЛ. Како су ово главни креатори међународне образовне политике, на чији рад имају утицај и други глобал- ни актери, рад пружа увид у главне теме које су доминирале у глобалним разматрањима утицаја ковид-19 кризе на образовање одраслих и одгово- ра на ту кризу. Констатују се и неки трајнији трендови који ће вероватно обележити дискусије и праксу образовања одраслих у пост-пандемијском периоду. AB - The paper analyzes the policy of adult education (concepts, goals, functions and areas) of the international organizations: UN, UNESCO and UIL, during the COVID-19 pandemic. As these are the main creators of international education policy, whose work is influenced by other global actors, the paper provides insight into the main topics that dominated the global considerations of the impact of the COVID-19 crisis on adult education and responses to that crisis. There are also some more permanent trends that will probably mark the discussions and practice of adult education in the post-pandemic period. PB - Филозофског факултета универзитета у Београду T2 - Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi. T1 - Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi T1 - Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends EP - 217 SP - 203 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6187 ER -
@inbook{ author = "Popović, Katarina", year = "2021", abstract = "У раду се анализира политика образовања одраслих (концепата, циљева, функција и области) у време пандемије ковида-19 коју су спровеле међународне организације: УН, Унеско и УИЛ. Како су ово главни креатори међународне образовне политике, на чији рад имају утицај и други глобал- ни актери, рад пружа увид у главне теме које су доминирале у глобалним разматрањима утицаја ковид-19 кризе на образовање одраслих и одгово- ра на ту кризу. Констатују се и неки трајнији трендови који ће вероватно обележити дискусије и праксу образовања одраслих у пост-пандемијском периоду., The paper analyzes the policy of adult education (concepts, goals, functions and areas) of the international organizations: UN, UNESCO and UIL, during the COVID-19 pandemic. As these are the main creators of international education policy, whose work is influenced by other global actors, the paper provides insight into the main topics that dominated the global considerations of the impact of the COVID-19 crisis on adult education and responses to that crisis. There are also some more permanent trends that will probably mark the discussions and practice of adult education in the post-pandemic period.", publisher = "Филозофског факултета универзитета у Београду", journal = "Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi.", booktitle = "Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi, Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends", pages = "217-203", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6187" }
Popović, K.. (2021). Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi. in Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi. Филозофског факултета универзитета у Београду., 203-217. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6187
Popović K. Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi. in Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi.. 2021;:203-217. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6187 .
Popović, Katarina, "Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi" in Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi. (2021):203-217, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6187 .