Uslovi rada nastavnog osoblja na univerzitetu u Beogradu - odnos prema upravi
Labour conditions of university teachers on Belgrade University: Relationship toward administration
Апстракт
Tekst analizira način na koji nastavno osoblje na Beogradskom univerzitetu percipira bolonjski proces, načelno i unutar lokalnog srpskog socijalnog i univerzitetskog konteksta; različite upravne instance unutar univerzitetskog obrazovnog sistema, mesto nastavnika unutar obrisa novog visokoškolskog obrazovnog sistema u procesu bolonjske transformacije. Empirijsku osnovu predstavlja istraživanje o uslovima rada nastavnog osoblja koje je Centar za obrazovne politike iz Beograda izveo na pet fakulteta Beogradskog univerziteta tokom 2008 godine.
The paper analyzes modes in which teaching stuff on Belgrade University perceive Bologna process, in global and local Serbian societal and university context, different administrative and management instances within higher education system, as well as teachers' relation toward these instances and the perception of teachers' place within this new higher education system caught in the intensive process of Bologna transformation. The empirical foundation of this paper represents the research of the labour conditions of university teachers that Center for Educational Policies performed during 2008 on five faculties from Belgrade University.
Кључне речи:
uprava / univerzitet / Srbija / obrazovanje / nastavno osoblje / bolonjska reforma / university / teachers / Serbia / education / Bologna reform / administrationИзвор:
Filozofija i društvo, 2009, 20, 3, 23-39Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd
Финансирање / пројекти:
- Регионални и европски аспекти интегративних процеса у Србији: цивилизацијске претпоставке, стварност и изгледи за будућност (RS-MESTD-MPN2006-2010-149031)
Институција/група
Sociologija / SociologyTY - JOUR AU - Jarić, Isidora PY - 2009 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/867 AB - Tekst analizira način na koji nastavno osoblje na Beogradskom univerzitetu percipira bolonjski proces, načelno i unutar lokalnog srpskog socijalnog i univerzitetskog konteksta; različite upravne instance unutar univerzitetskog obrazovnog sistema, mesto nastavnika unutar obrisa novog visokoškolskog obrazovnog sistema u procesu bolonjske transformacije. Empirijsku osnovu predstavlja istraživanje o uslovima rada nastavnog osoblja koje je Centar za obrazovne politike iz Beograda izveo na pet fakulteta Beogradskog univerziteta tokom 2008 godine. AB - The paper analyzes modes in which teaching stuff on Belgrade University perceive Bologna process, in global and local Serbian societal and university context, different administrative and management instances within higher education system, as well as teachers' relation toward these instances and the perception of teachers' place within this new higher education system caught in the intensive process of Bologna transformation. The empirical foundation of this paper represents the research of the labour conditions of university teachers that Center for Educational Policies performed during 2008 on five faculties from Belgrade University. PB - Univerzitet u Beogradu - Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd T2 - Filozofija i društvo T1 - Uslovi rada nastavnog osoblja na univerzitetu u Beogradu - odnos prema upravi T1 - Labour conditions of university teachers on Belgrade University: Relationship toward administration EP - 39 IS - 3 SP - 23 VL - 20 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_867 ER -
@article{ author = "Jarić, Isidora", year = "2009", abstract = "Tekst analizira način na koji nastavno osoblje na Beogradskom univerzitetu percipira bolonjski proces, načelno i unutar lokalnog srpskog socijalnog i univerzitetskog konteksta; različite upravne instance unutar univerzitetskog obrazovnog sistema, mesto nastavnika unutar obrisa novog visokoškolskog obrazovnog sistema u procesu bolonjske transformacije. Empirijsku osnovu predstavlja istraživanje o uslovima rada nastavnog osoblja koje je Centar za obrazovne politike iz Beograda izveo na pet fakulteta Beogradskog univerziteta tokom 2008 godine., The paper analyzes modes in which teaching stuff on Belgrade University perceive Bologna process, in global and local Serbian societal and university context, different administrative and management instances within higher education system, as well as teachers' relation toward these instances and the perception of teachers' place within this new higher education system caught in the intensive process of Bologna transformation. The empirical foundation of this paper represents the research of the labour conditions of university teachers that Center for Educational Policies performed during 2008 on five faculties from Belgrade University.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd", journal = "Filozofija i društvo", title = "Uslovi rada nastavnog osoblja na univerzitetu u Beogradu - odnos prema upravi, Labour conditions of university teachers on Belgrade University: Relationship toward administration", pages = "39-23", number = "3", volume = "20", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_867" }
Jarić, I.. (2009). Uslovi rada nastavnog osoblja na univerzitetu u Beogradu - odnos prema upravi. in Filozofija i društvo Univerzitet u Beogradu - Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd., 20(3), 23-39. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_867
Jarić I. Uslovi rada nastavnog osoblja na univerzitetu u Beogradu - odnos prema upravi. in Filozofija i društvo. 2009;20(3):23-39. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_867 .
Jarić, Isidora, "Uslovi rada nastavnog osoblja na univerzitetu u Beogradu - odnos prema upravi" in Filozofija i društvo, 20, no. 3 (2009):23-39, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_867 .