Приказ основних података о документу

Bologna reform in higher education in Serbia: Mapping factors of low efficiency of studding

dc.creatorJarić, Isidora
dc.creatorVukasović, Martina
dc.date.accessioned2021-10-12T10:57:03Z
dc.date.available2021-10-12T10:57:03Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0353-5738
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/869
dc.description.abstractTekst analizira način na koji nastavnici i studenti u četiri univerzitetska centara u Srbiji (Beogradski univerzitet, Univerzitet u Novom Sadu Univerzitet u Nišu i Univerzitet u Kragujevcu) percipiraju problem efikasnosti studiranja u novom bolonjskom univerzitetskom okruženju. Empirijska baza podataka na kojoj počiva prezentovana analiza sastoji se iz dve vrste podataka, kvantitativnim i kvalitativnim, koji su prikupljeni uz pomoć dve vrste metodoloških instrumenata - anketnim upitnikom i produbljenim intervjuom, pri čemu je kvantitativni deo istraživanja sproveden na sva četiri univerziteta, a kvalitativni deo samo na Beogradskom univerzitetu. Dobijeni rezultati analize mapiraju ključne faktore koji utiču na efikasnost studiranja kao i neke od prvih strukturnih izmena u odnosima moći između različitih socijalnih aktera koji interaguju unutar novo reformisanog univerzitetskog polja.sr
dc.description.abstractThis paper provides analysis on how teachers and students of four universities in Serbia (Belgrade, Novi Sad, Nis, and Kragujevac) perceive problems with efficiency of studying, with respect to the new, 'Bologna' organisation of studies. The empirical foundation for this paper is composed of questionnaires distributed to students and teachers of the five aforementioned institutions and a semi-structured in-depth interview with students and teachers of the two faculties of the University of Belgrade. The results presented point to key factors affecting efficiency of studying, as well as structural changes in power relations between different social actors.en
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/149031/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceFilozofija i društvo
dc.subjectuniverzitetsr
dc.subjectstudentisr
dc.subjectSrbijasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectnastavnicisr
dc.subjectefikasnost studiranjasr
dc.subjectbolonjska reformasr
dc.subjectuniversityen
dc.subjectteachersen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectSerbiaen
dc.subjectefficiency of studyingen
dc.subjecteducationen
dc.subjectBologna reformsen
dc.titleBolonjska reforma visokog školstva u Srbiji - mapiranje faktora niske efikasnosti studiranjasr
dc.titleBologna reform in higher education in Serbia: Mapping factors of low efficiency of studdingen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dc.citation.epage151
dc.citation.issue2
dc.citation.other20(2): 119-151
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage119
dc.citation.volume20
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/2394/866.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_869
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу