REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji

Employee's education in context of locus control perception of employee's position in organization

Thumbnail
2009
918.pdf (324.2Kb)
Authors
Miljković, Jovan
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
U radu se na osnovu rezultata empirijskog istraživanja ukazuje na značaj percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja zaposlenog u organizaciji za andragošku teoriju i praksu. Navedena pojava, u zavisnosti od percepcije, deluje kao motivator ili barijera obrazovanju zaposlenih, uslovljavajući intenzitet, vrstu i obim obrazovnih aktivnosti zaposlenih. .
This paper, based on empirical research results, tries to indicate on importance of control locus perception of employee's position in organization for andragogical theory and practice. These phenomenon, depending of perception, act as a motivator or obstacle of employee's education, stipulate intensity, category and extent of employee's educational activity. .
Keywords:
položaj zaposlenih / obrazovanje zaposlenih / lokus kontrole / employee's position / employees education / control locus
Source:
Andragoške studije, 2009, 1, 101-119
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Funding / projects:
  • Obrazovanje i učenje - pretpostavke evropskih integracija (RS-149015)

ISSN: 0354-5415

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_921
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/921
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
Institution/Community
Andragogija / Andragogy
TY  - JOUR
AU  - Miljković, Jovan
PY  - 2009
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/921
AB  - U radu se na osnovu rezultata empirijskog istraživanja ukazuje na značaj percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja zaposlenog u organizaciji za andragošku teoriju i praksu. Navedena pojava, u zavisnosti od percepcije, deluje kao motivator ili barijera obrazovanju zaposlenih, uslovljavajući intenzitet, vrstu i obim obrazovnih aktivnosti zaposlenih. .
AB  - This paper, based on empirical research results, tries to indicate on importance of control locus perception of employee's position in organization for andragogical theory and practice. These phenomenon, depending of perception, act as a motivator or obstacle of employee's education, stipulate intensity, category and extent of employee's educational activity. .
PB  - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
T2  - Andragoške studije
T1  - Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji
T1  - Employee's education in context of locus control perception of employee's position in organization
EP  - 119
IS  - 1
SP  - 101
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_921
ER  - 
@article{
author = "Miljković, Jovan",
year = "2009",
abstract = "U radu se na osnovu rezultata empirijskog istraživanja ukazuje na značaj percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja zaposlenog u organizaciji za andragošku teoriju i praksu. Navedena pojava, u zavisnosti od percepcije, deluje kao motivator ili barijera obrazovanju zaposlenih, uslovljavajući intenzitet, vrstu i obim obrazovnih aktivnosti zaposlenih. ., This paper, based on empirical research results, tries to indicate on importance of control locus perception of employee's position in organization for andragogical theory and practice. These phenomenon, depending of perception, act as a motivator or obstacle of employee's education, stipulate intensity, category and extent of employee's educational activity. .",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd",
journal = "Andragoške studije",
title = "Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji, Employee's education in context of locus control perception of employee's position in organization",
pages = "119-101",
number = "1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_921"
}
Miljković, J.. (2009). Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji. in Andragoške studije
Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd.(1), 101-119.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_921
Miljković J. Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji. in Andragoške studije. 2009;(1):101-119.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_921 .
Miljković, Jovan, "Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji" in Andragoške studije, no. 1 (2009):101-119,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_921 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB