Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 72
Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2021)
Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX vekai podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnihtela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ...
Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2021)
Kao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanojpandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istražiiskustvo studiranja tokom vanrednog stanja ...
Teacher Training in Adult and Vocational Education – some experiences
(University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy, 2005)
The Republic of Serbia in 2000th has began the reform of the entire system of education, including adult education and vocational education. The strategic documents on adult education reform especially emphasized the need ...
Нове иницијативе за интра и интергенерацијску солидарност са старима
(Геронтолошко друштво Србије, 2000)
Полазећи од става да друштвена акција за мобилизацију професионалаца, волонтера и ресурса у циљу њиховог организовања на пружању подршке и помоћи старијима и њиховим породицама треба да буде перманентна, континуирана ...
Korištenje Internet-a u funkciji razvoja roditeljskih kompetencija / The use of internet in the development of parents’ compentencies
(Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo, 2009)
Roditeljstvo, kao jedno od najvažnijih polja ostvarivanja odrasle ličnosti, pred roditelje postavlja
zahtjev za stalnim preispitivanjem i unapređivanjem roditeljskih kompetencija u cilju razvoja svih
članova obitelji. ...
Obrazovne potrebe roditelja za neformalnim obrazovanjem / Parentsʹ educational needs for non-formal education
(Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo, 2009)
Društvene znanosti pronalaze različita polja interesa ka kojima fokusiraju svoja istraživanja obiteljskog života. U znanostima o odgoju dominantna su dva polja: istraživanje odgojnog konteksta obiteljskog života, kao ...
The Readiness of Teachers to Use ICT in Own Professional Development
(University of Novo mesto Faculty of Economics and InformaticsUniversity of Novo mesto Faculty of Business and Management Sciences, 2020)
This paper discusses teachers' readiness to use information and communication technology (ICT) in their own professional development, based on qualitative survey data obtained from fifty-eight elementary school teachers ...
Uvođenje nastavnika–pripravnika u rad škole
(Beogrаd: Filozofski fаkultet Univerzitetа u Beogrаdu, Institut zа pedаgogiju i аndrаgogiju, Filozofski fаkultet Univerzitetа u Beogrаdu, Pedаgoško društvo Srbije, 2015)
U radu se razmatra uvođenje nastavnika–pripravnika u rad škole. Istraživanje je sprovedeno primenom kompleksne baterije instrumenata na prigodnom uzorku od 275 nastavnika–pripravnika iz 92 osnovne škole u Srbiji. Nalazi ...
Interplay Between the Human Resource Development Activities and Organizational Commitment
(EUSER, European Center for Science Education and Research MCSER, Mediterranean Center for Social and Educational Research, 2017)
This mixed methods research was aimed to explore relationship between the human resource development activities and the commitment of employees. In the research, we applied explanatory sequential design using nested samples ...
CARDS Project’s Effects on the Continuing Professional Education of Teachers in Serbia
(Bucharest: Lumina – The University of South–East Europe, 2014)
This paper explores the effects of the programs for continuing professional education (CPE) of teachers involved in CARDS-VET Project in Serbia (as a part of reform processes in the VET domain). A main objective of this ...