Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Mape stereotipa" kao duhovito-opaki proizvod : folklorizacija i komercijalizacija etničkih predrasuda u internet prostoru / Geographical maps of stereotypes as humorous and vicious product: folklorization and commercialization of ethnic prejudices in cyberspace
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013)
"Mape stereotipa" poslednjih nekoliko godina postale su izuzetno popularan sadržaj u internet prostoru, prosleđivane elektronskom poštom i sa milionskim posetama na veb stranicama. Njihova nameravana duhovitost ima i svoju ...
Antropološki pristup medijima - kratak pregled (sa posebnim osvrtom na igrani film) / An anthropological approach to media – a short review (with particular emphasis on feature films)
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013)
U ovom radu nudi se hronološki pregled antropološkog proučavanja medija sa posebnim naglaskom na dugometražni igrani film. Razmatraju se različiti teorijski i medotološki pristupi proučavanja masovnih medija uz osvrt na ...