Search
Now showing items 1-4 of 4
Da li će Knjaz Miloš pripasti strancima? - privatizacija i slika multinacionalnih kompanija u srpskim medijima (2000-2005) / Will Knjaz Miloš belong to foreigners?: The privatization and image of multinational companies in the Serbian media (2000-2005)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2011)
U radu se analizira medijsko praćenje privatizacije Knjaza Miloša, najpoznatije srpske fabrike mineralne vode, i načina na koji su u tom procesu bile predstavljene multinacionalne kompanije. Kao najvažniji problem izdvojen ...
Legenda o starom obućaru i Metro kartici / The legend of the old shoemaker and the Metro customer card
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2010)
Legenda o starom obućaru i Metro kartici govori o nesnalaženju starog zanatlije koga su rođaci nagovorili da otvori platnu karticu u trgovinskoj radnji 'Metro Cash and Carry' da bi sa njegovom karticom kupovali robu za ...
Tranziciona legenda o dobitnicima / The transitional legend of winners
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2006)
Legende o iznenadnom bogatstvu u vremenu tranzicije doživljavaju nove transformacije realizujući se kroz nove oblike. Nove forme se vezuju za nove oblike igara na sreću koje se odigravaju u kladionicama. Legende opisuju ...
(Post)Yugoslavian music press in transition / (Post) jugoslovenska muzička štampa u tranziciji
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Odeljenje za etnologiju i antropologiju, 2023)
The development of the Internet and digital technologies has influenced the ever–greater migrations of printed content to the digital sphere (blogs, online media, Internet portals, social networks), which has also brought ...