Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Византијско наслеђе и српска уметност. Књ. 1–3 : [представљање књига на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 17. јануар 2017. године]
(Београд : Српска академија наука и уметности, 2018)
Византијско наслеђе и српска уметност. Књ. 1–3 / главни уредници Љубомир Максимовић, Јелена Триван. – Београд : Српски комитет за византологију : Службени гласник : Византолошки институт САНУ, 2016.Књ. 1, Процеси византинизације ...
Vuk Branković and his fresco portrait in the church of the Mother of the God Peribleptos in Ochrid
(Aldershot [etc.] : Ashgate, 2006)
Vuk Branković was a Serbian historical figure who lived in the transitional, and tumultuous second half of the fourteenth century; he was a member of last ruling Serbian dynasty that ruled Serbia until it fell into hands ...
Рафаел у ренесанси и европској нововековној култури / Raffaello nel Rinascimento e nella cultura Europea dell’epoca moderna
(Галерија Матице српске : SIL Appennino Centrale, Нови Сад, 2013)
The paper examines the transitions of the cult of Rafaello Sanzio da Urbino (1483-1520) in European culture. In his own time, Raphael was considered the creator of the natural historical link between ancient Rome and Rome ...
Манастир Студеница : 700 година Краљеве цркве ; Свети Никита код Скопља : задужбина краља Милутина : [представљање књига на Трибини Библиотеке САНУ, Београд, 25. април 2017. године]
(Београд : Српска академија наука и уметности, 2018)
Манастир Студеница : 700 година Краљеве цркве / уредник Љубомир Максимовић, Владимир Вукашиновић. – Београд : Српска акаде мија наука и уметности, 2016.иСвети Никита код Скопља : задужбина краља Милутина / Миодраг Марковић. ...
Мирослав Тимотијевић : (1950-2016) : in memoriam
(Народни музеј у Београду, 2018)
In memoriam Угљеша Рајчевић (1931-2020)
(Београд : Завод за заштиту споменика културе града Београда, 1997-, 2020)
Дарвинизам у француској уметности друге половине XIX века
(Београд: Задужбина Андрејевић, 2017)
Повод за настанак ове монографије било је сагледавање концепта дарвинизма у уметности у Француској током друге половине 19. века као самосвојне целине и као идејног феномена који је функционисао у оквирима различитих ...