Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Saradnja i takmičenje među grupama – neispričana priča
(Institut za psihologiju, 2018)
Uticaj sadržaja argumenata na pojavu bumerang-efekta negativnih političkih reklama / The effect of the content of arguments on the boomerang effect of negative political advertisements
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2018)
Bumerang-efekat negativnih političkih reklama je neželjeni efekat u kome se negativno izjašnjavanje o protivničkoj strani nepovoljnije odražava na samog sponzora nego na metu negativne reklame. Inkonzistentnost prethodnih ...
Povezanost sklonosti ka negativnom emocionalnom reagovanju sa rizikom za koronarnu bolest / The relationship between the tendency for negative emotions and the risk of coronary heart disease
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2018)
Cilj: Prvi cilj ovog istraživanja bio je da se ispita povezanost sklonosti ka negativnom emocionalnom reagovanju operacionalizovanom kroz crte depresivnosti, anksioznosti i besa sa rizikom za nastanak koronarne bolesti. ...