Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Ajtem analiza u kriterijskom testiranju znanja - mogućnosti i ograničenja / Item analysis in the criteria tests of achievement
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1992)
Analiza ajtema nije prirođena ideji kriterijskog tvstiranja, s obzirom na to da je mera validnosti testa pokrivenost referentnog sadržaja (gradiva), a ne uspešnost ispitanika u rešavanju zadataka. Iskustvo, međutim, pokazuje ...
Dečje shvatanje 'ludila' i 'lude osobe' / On the children's understanding of 'madness' and a 'mad person'
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 1992)
Konceptu psihičkog poremećaja u ovom radu se pristupa iz kognitivno-razvojne perspektive, a popularni termini 'ludilo' i 'luda osoba' upotrebljeni su kao specifični sadržaji preko kojih su ispitivane karakteristike razvoja ...