Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 31
The Tales of Death and Kindergarten: Becoming in Dark Encounters [COVID-19 Edition]
(Univerzitet Singidunum - Fakultet za medije i komunikacije, Beograd i Orion Art, Beograd, 2021)
For speculative pragmatism, aesthetics is an ethical practice of becoming with the world. Considering educational practice, we might say just the same. But an educational practice is not ethico-aesthetical by its nature - ...
Kompetentnost pedagoga u doba krize
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Doba neizvesnosti sa kojim se suočavamo i promene koje ono donosi u realizaciji vaspitno-obrazovnog rada
iziskuju da preispitamo ulogu pedagoga i mogućnosti njegovog delovanja. U ovom radu se bavimo pitanjem
kompetentnosti ...
Roditeljstvo u digitalnom okruženju
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Digitalne tehnologije su jedan od značajnih faktora vaspitanja naročito tokom vremena koje deca provode u krugu porodice. Zato je važno razmotriti promene koje nastaju u porodičnom funkcionisanju i odnosima između njenih ...
Obrazovanje na dalјinu ili udalјavanje od obrazovanja - osvrt na školovanje u ruralnim područjima / Distance education or distancing from education - look back to the education in rural areas
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Usled epidemije virusa COVID-19 kao univerzalna mera za sve osnovne škole u Republici Srbiji usvojena je zamena redovne nastave u školama nastavom na dalјinu. Analiza relevantnih zvaničnih dokumenata i statističkih podataka ...
To be connected: Supporting self-regulated learning in higher music education before and during the pandemic / Biti povezan - podržavanje samoregulisanog učenja u višem muzičkom obrazovanju pre i nakon pandemije
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2021)
In online learning, students are expected to take on more responsibility for their education, while teachers are expected to support students’ self-regulated learning (SRL) skills. In this research, we explore ...
Vodič za uključivanje dece sa smetnjama u razvoja u sistem predškolskog vaspitanja i obrazovanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2021)
Koncepcije vaspitanja Džona Djuija i Adolfa Ferijera
(Forum Pedagoga, 2021)
Krajem XIX i početkom XX veka u različitim delovima Evrope i sveta možemo uočiti pokrete koji se zalažu za novo vaspitanje i novu školu. Ti pokreti razvijaju se na području SAD-a ali i na evropskom kontinentu i predstavljaju ...
Upotreba usmene istorije u istraživanju obrazovanja u Srbiji uoči Drugog svetskog rata / Ispol'zovanie ustnoj istorii v issledovanii obrazovaniâ v Serbii nakanune Vtoroj mirovoj vojny
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2021)
U ovom radu predstavićemo rezultate istraživanja koje smo realizovali sa studentima pedagogije školske 2013/14. godine. Predmet istraživanja bilo je školovanje u Srbiji uoči Drugog svetskog rata iz ugla neposrednih učesnika, ...
Nastavničke brige o digitalnim tehnologijama u nastavi: pregled istraživanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
U radu su dati kratak pregled i analiza radova u kojima su predstavljena istraživanja o nastavničkim brigama
u vezi sa korišćenjem digitalnih tehnologija u nastavi. Cilj je da sagledamo koji su konkretni problemi istraživani ...
Školski uzrast kao prediktor kvaliteta grupnog donošenja odluka učenika - perspektiva nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2021)
U pedagoškim i didaktičkim modelima rada obrazovnih ustanova progresivne orijentacije kao značajne oblike organizacije nastave afirmisani su oni koji podržavaju socijalne interakcije. Interakcija između učenika tokom rada ...