Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Da li će Knjaz Miloš pripasti strancima? - privatizacija i slika multinacionalnih kompanija u srpskim medijima (2000-2005) / Will Knjaz Miloš belong to foreigners?: The privatization and image of multinational companies in the Serbian media (2000-2005)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2011)
U radu se analizira medijsko praćenje privatizacije Knjaza Miloša, najpoznatije srpske fabrike mineralne vode, i načina na koji su u tom procesu bile predstavljene multinacionalne kompanije. Kao najvažniji problem izdvojen ...
Legenda o starom obućaru i Metro kartici / The legend of the old shoemaker and the Metro customer card
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2010)
Legenda o starom obućaru i Metro kartici govori o nesnalaženju starog zanatlije koga su rođaci nagovorili da otvori platnu karticu u trgovinskoj radnji 'Metro Cash and Carry' da bi sa njegovom karticom kupovali robu za ...
Homo academicus u tranziciji: Antropološka diskusija o efektima tranzicije na „akademsku kulturu“ u Srbiji / Homo Academicus in Transition: Anthropological Discussion on the Effects of the Transition Process on the “Academic Culture” in Serbia
(Institut društvenih nauka, Beograd, 2022)
Već dve decenije proces tranzicije u našoj zemlji teče paralelno sa reformom visokoobrazovnog sektora, koja se sprovodi u okviru principa Bolonjske deklaracije. O reformama u visokom obrazovanju, kao i o samoj Bolonjskoj ...
(Post)Yugoslavian music press in transition / (Post) jugoslovenska muzička štampa u tranziciji
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Odeljenje za etnologiju i antropologiju, 2023)
The development of the Internet and digital technologies has influenced the ever–greater migrations of printed content to the digital sphere (blogs, online media, Internet portals, social networks), which has also brought ...
(Post)Yugoslavian music press in transition : an anthropological perspective
(Saarbrücken: Universität des Saarlandes, 2023)
The development of the Internet and digital technologies has influenced the ever-greater migrations of printed
content to the digital sphere (blogs, online media, Internet portals, social networks), which has also brought ...