Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Inkluzivno obrazovanje kao okvir za promene u radu nastavnika / Inclusive education as a framework for changes in teachers' work
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
Istraživanje je sprovedeno radi utvrđivanja načina provođenja slobodnog vremena dece, učestalosti boravka dece u prirodi, kao i stavova dece prema aktivnostima u prirodi i višednevnom boravku u prirodi u formi kampovanja. ...
Kriterijumi za procenu usklađenosti TIMSS zadataka iz oblasti prirodnih nauka sa programima i obrazovnim standardima za nastavu prirode i društva / Criteria for estimation of the compatibility of TIMSS natural sciences tasks with the syllabi and educational standards for teaching natural and social sciences
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
U okviru TIMSS studije analiza usklađenosti zadataka i nastavnih programa zemalja učesnica predstavlja jedan od postupaka kojim se obezbeđuje uporedivost rezultata. Budući da kriterijumi za utvrđivanje ove usklađenosti ...
Kvalitet problemski orijentisane nastave i postignuće učenika / The quality of problem-oriented teaching and student achievement
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
U radu se analiziraju mogućnosti i načini primene problemski orijentisane nastave u školskoj praksi. Cilj istraživanja bio je da se prošire dosadašnja saznanja o zastupljenosti, kvalitetu primene i o karakteristikama ...