Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-7 od 7
Istraživački rad školskog pedagoga / School pedagogues and research
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
U radu se razmatra problem funkcije i karakteristika istraživanja koja pokreću i realizuju pedagozi u školi. Polazi se od stava da je proučavanje školske prakse jedna od ključnih pretpostavki za realizaciju osnovnog cilja ...
Perspektiva vaspitača o profesionalnom usavršavanju sa stanovišta sistemske koncepcije profesionalnog razvoja / Pre-school teacher perspective on professional development from the viewpoint of systemic professional development concept
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Praksa profesionalnog usavršavanja vaspitača istražena je kroz perspektivu vaspitača. Upitnikom su dobijeni podaci o tome šta vaspitači prepoznaju kao oblike usavršavanja, u koje oblike su uključeni i kako procenjuju ...
Komercijalizacija visokoškolskog obrazovanja i različiti pristupi osiguranju kvaliteta / Kommercializacija vysšego obrazovanija i obespečeniekačestva
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Cilj ovog rada je sagledavanje odnosa komercijalizacije visokoškolskog obrazovanja i različitih pristupa osiguranju kvaliteta. U širem smislu komercijalizacija visokoškolskog obrazovanja upućuje na tesnu povezanost između ...
Komercijalizacija i različiti oblici visokoškolskog obrazovanja / Commercialization and different forms of higher education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Cilj ovog rada jeste sagledavanje odnosa komercijalizacije i različitih oblika visokoškolskog obrazovanja (akademsko, strukovno visoko obrazovanje, stručna obuka). Komercijalizacija, u širem smislu, shvaćena kao tesna ...
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
Pedagoška dokumentacija - perspektiva vaspitača / Pedagogical documentation: Preschool teachers' perspective
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2012)
Obrazovna politika kroz odnos prema dokumentovanju oblikuje položaj svih aktera i njihove međusobne odnose u sistemu predškolskog vaspitanja i obrazovanja. Odnos prema funkciji pedagoškog dokumentovanja u programima ...
Igra kao susret - koautorski prostor u zajedničkoj igri dece i odraslih / Jeu comme rencontre: espace de co-auteurs dans le jeu commun des enfants et des adultes
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2012)
Rad se bavi pitanjem zašto je zajednička igra dece i odraslih važna i za decu i za odrasle i kako oni mogu u igri da grade zajednička značenja i istražuju kulturne obrasce. Pitanje zajedničke igre se posmatra u odnosu na ...