Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 39
Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju
(Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
Budući da se danas na međunarodnom planu ističe potreba da se smanji postojeća nejednakost u savremenim društvima, demokratske države razvijaju i zagovaraju mere koje će omogućiti ostvarivanje jednakosti građana u pravima ...
Obeležja i perspektive političke kulture u Srbiji
(Fondacija “Konrad Adenauer”, 2021)
Predmet ovog rada je analiza dominantnih karakteristika političke kulture u Srbiji. U
prvom delu teksta, ukratko se diskutuje o sadržaju i značaju pojma političke kulture, posebno
u njegovom subjektivnom značenju. Potom ...
How do schools integrate refugee students? First experiences from Serbia.
(Dordrecht, NL: Brill/Sense Publisher, 2018)
Presently Europe is confronted with the need to cater for hundreds of thousands
of refugees from the Middle East, mostly from Syria, Iraq and Afghanistan and to
ensure their education The importance of education for ...
The Core Idea is “Our Own People First”
(Centre for Baltic and East European Studies, CBEES, Södertörn University, 2022)
How to integrate coaching into teacher training programs
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
In the chapter How to integrate coaching into teacher training programsauthors Nikoleta Gutvajn and Jelena Pavlović introduce an approach to teachers’professional development that combines traditional training with coaching ...
Kratka istorija Centra za politikološka istraživanja i javno mnjenje: prvih šezdeset godina
(Institut društvenih nauka, 2022)
U bivšoj Socijalističkoj Federativnoj Republici Jugoslaviji (SFRJ), u okviru koje je Srbija
bila jedna od šest federativnih jedinica, tokom pedesetih godina XX veka stvarani su politički i drugi uslovi za nastanak ...
Профил ученика који су остварили највише постигнуће у математици и природним наукама / The profile of students who accomplished the highest achievement in mathematics and science
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
This work deals with characteristic analyses of elementary school fourth graders who accomplished thehighest achievement in TIMSS 2015 in Serbia in order to identify and better understand their personal andcontext ...
Kreativni proces i dizajniranje podržavajuće didaktičke kulture u vrtiću i u školi / Creative process and design of a supporting didactic culture in kindergarden and school
(Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov"Arad : Univerzitatea de Vest "Aurel Vlaicu", 2016)
Uverenja vaspitača i nastavnika o manifestacijama kreativnosti od velikog suznačaja za tretman dečije kreativnosti u vaspitno-obrazovnim ustanovama. U radu se saopštavaju rezultatiispitivanja uverenja vaspitača i nastavnika ...
Vrednosni profil društvene elite u Srbiji
(Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihailo Palov“Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu“Univerzitet „Sv. Kliment Ohridski“, 2012)
Proučavanje vrednosnog profila srpske društvene elite značajno
je zbog niza otežavajućih okolnosti u kojima se društvo nalazi, a od elite se očekuje
da usmeri razvoj i napredak, inicirajući i izvodeći potrebne promene. ...
Nepoverenje u demokratske institucije i podrška nedemokratskim sistemima vladavine: populistički mehanizam
(Institut društvenih nauka, 2017)
Jedna od često navođenih karakteristika populističke orijentacije je
nepoverenje u političke institucije, sumnja u reprezentativnost političkih
predstavnika i generalno negativan stav prema političkoj eliti. Povezanost ...