Search
Now showing items 1-10 of 20
Psihologija vrednosti
(Institut za psihologiju, 2021)
U knjizi se razmatraju glavni aspekti problematike fenomena vrednosti i izlaganje je organizovano u sedam poglavlja. Prvo poglavlje bavi se opštim karakteristikama koncepta vrednosti koje se mogu identifikovati kao „najmanji ...
Креативност у образовању из перспективе наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Креативност је већ дуго једно од највише проучаваних поља у области психологије и низа других друштвених и хума- нистичких наука чији је циљ усмерен на откривање, подр- жавање и коришћење човекових потенцијала, способности ...
Clitics in the wild: Empirical studies on the microvariation of the pronominal, reflexive and verbal clitics in Bosnian, Croatian and Serbian
(Language Science Press, 2022)
This collective monograph is the first data-oriented, empirical in-depth study of the system of clitics on Bosnian, Croatian and Serbian. It fills the gap between the theoretical and normative literature by including solid ...
Kognitivne osnove jezika: uvod u psiholingvistiku
(Heliks, 2022)
IZ RECENZIJE
Kognitivne osnove jezika: uvod u psiholingvistiku, udžbenik prof. Dušice Filipović Đurđević, prvi je udžbenik na
srpskom jeziku u kome je oblast psiholingvistike prikazana na integralan način, zahvatajući ...
Political culture of voters in Serbia
(Institute of Social Sciences, 2009)
Javno mnenje: koncept i komparativna istraživanja
(Institut društvenih naukaFriedrich-Ebert-Stiftung, 2007)
Političke orijentacija građana Srbije: kartografija nemoći
(Friedrich-Ebert-Stiftung, 2017)
Vrednosti samoizražavanja u Srbiji - u potrazi za demokratskom političkom kulturom
(Institut društvenih nauka, 2009)
Nasilje u školama Srbije: analiza stanja od 2006. do 2013. godine
(Institut za psihologijuUNICEF, 2014)
Značaj vršnjačke interakcije za razvoj mišljenja u adolescenciji
(Institut za psihologiju, Filozofski fakultet u BeograduKreativni centar, Beograd, 2023)
U ovoj monografiji razmatra se značaj interakcije vršnjaka adolescentskog uzrasta prilikom zajedničkog rešavanja proble¬ma za razvoj njihovog mišljenja. Akcenat je prvenstveno na vršnjačkoj interakciji kao faktoru razvoja ...