Приказ резултата 1627-1646 од 1649

      Наслови
      Профил ученика који су остварили највише постигнуће у математици и природним наукама [1]
      Прошлост које није било. Како улепшавамо лична и колективна сећања. [1]
      Психолошке детерминанте ризичног понашања у вожњи [1]
      Сарадњом до бољег решења, а вежбом до успешне сарадње: PEER тренинг за подстицање вештина колаборативног решавања проблема у средњошколској популацији [1]
      Сарадњом до бољег решења, а вежбом до успешне сарадње: ПЕЕР тренинг за подстицање вештина колаборативног решавања проблема у средњошколској популацији [1]
      Современная школа в переходном oбществе в Сербии [1]
      Социодемографски чиниоци вредновања аутономног и конформистичког васпитног стила у србији [1]
      Социоекономски статус и ставови грађана према циљевима васпитања деце [1]
      Утицај експерименталног контекста на ефекте вишезначности речи у српском језику [1]
      Хеуристике когнитивног система [1]
      ‘We are all in the same boat’: How societal discontent affects intention to help during the COVID ‐19 pandemic [1]
      ‘What is old and natural is harmless’: Traditional, complementary, and alternative medicine in online media [1]
      ‘Yet, Here We Are’: Use of Collective Historical Narrative in Building Solidarity and Well-Being Amid COVID-19 Pandemic [1]
      “I contain multitudes”: Exploring individual differences in proneness to doublethink [1]
      “They are going to islamize us”: intergroup conspiracy beliefs shape discriminatory behavior against refugees and migrants through intergroup threat perceptions [1]
      “What about when the majority is excluded?”: A critical eye on language and math classrooms in Serbia [1]
      „Borim se sa vetrenjačama”: tenzije u profesionalnom identitetu nastavnika iz perspektive Modela agonističkog selfa [1]
      „Do you even listen to me?“: Phases in the development of couples’ contact episode in the initial stage of couple therapy [1]
      „It’s like the king and his kingdom“: Mapping constellations via the Мodel of the Аgonistic Self methodology (MAS–M) [1]
      „See me, take care of me“: Styles of couple dynamics in the initial phase of couple therapy [1]