Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 14
Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2013)
U savremenom društveno-tehnološkom kontekstu u kome je dominantan uticaj informacionih i komunikacionih tehnologija, obrazovna delatnost dobija nove dimenzije. Promene su najočiglednije u sferi obrazovnih okruženja u čijim ...
Procena relevantnosti obrazovnih programa za roditeljstvo / Assessment of the relevancy of educational programs for parenting
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2013)
U naukama o vaspitanju, porodica se može istraživati kao vaspitni kontekst u kome odrastaju i razvijaju se svi njeni članovi, ali i kao polje za obrazovnu intervenciju kojom se vaspitni kontekst porodice može razvijati i ...
Usavršavanje nastavnika u obrazovnoj politici u Srbiji / In service in educational policy of Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2013)
Na deklarativnom nivou stručno usavršavanje nastavnika je kamen temeljac sveobuhvatne obrazovne politike Republike Srbije, bez kojeg se ne može zamisliti sprovođenje nijedne od pojedinačnih obrazovnih politika (kao što su ...
Tourism development in Serbia: On the way to sustainability and European integration
(Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, Beograd, 2013)
The aim of the paper is to contribute to improvement of tourism policy and practice in Serbia towards defining and implementing sustainability principles and meeting European integration requirements. It encompasses short ...
Training in the Purpose of Career Guidance Quality Improvement
(University of Belgrade Faculty of PhilosophyInstitute for pedagogy ad andragogyUniversity of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD, 2013)
This paper studies the relation between certain characteristics of changeable careers
and the process of career managing on the one hand, and certain quialities of trainings
on the other. With „changeable“ careers, we ...
Body Empathy and Counseling Relationship – Andragogical Perspectives
(Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy, University of Belgrade, SerbiaFaculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary, 2013)
The aim of the paper is to explore and come to a deeper understanding of the
notion of body empathy in the counseling proces. The embodiment and being in the
body in a counseling relationship is explored through the ...
Prikaz knjige Dr Fred Newman i dr Phyllis Goldberg: Vodič za stalni lični rast i razvoj – Let’s Develop!
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2013)
Tipovi učenja - model interakcije sistema i informacija / The question of learning: The system-information interaction model and types of learning
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
U naukama koje se bave učenjem i obrazovanjem, u prošlosti je, kao i danas, bilo više pokušaja da se klasifikuje učenje iz ugla različitih perspektiva i paradigmi. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se nekoliko različitih ...
Obrazovanje u zatvoru - od prava do realizacije / Education in prison: From human rights to implementation
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Porast broja povratnika, prenatrpanost zatvora i loši uslovi u njima ne ulivaju nadu da se društvo na najbolji način suočava sa problemima kriminaliteta. Od osamdesetih godina prošlog veka, u većini zapadnih zemalja i kod ...
Vrednosne razlike kao izazov u intergeneracijskom i interkulturnom učenju / Value differences as a challenge in intergenerational and intercultural learning
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Svrha prezentovane studije bila je da se istraže razlike u vrednovanju ključnih životnih fenomena među pripadnicima različitih generacija i različitih kultura koji su bili učesnici zajedničkog, međunarodnog obrazovnog ...