Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Oбразовање као компонента каријерног вођења и саветовања у транзиционим периодима професионалног развоја одраслих / Education as a Component of Career Guidance and Counseling in Transition Periods of Adults Professional Development
(Филозофски факултет Универзитета у Београду, 2021)
У раду се разматра и истражује образовање као компонента каријерног
вођења и саветовања (КВИС). Оквир за разумевање образовања базиран је
на три кључне компоненте КВИС: појмовно-концептуални оквир од
његовог настанка ...
Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi / Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends
(Филозофског факултета универзитета у Београду, 2021)
У раду се анализира политика образовања одраслих (концепата,
циљева, функција и области) у време пандемије ковида-19 коју су спровеле
међународне организације: УН, Унеско и УИЛ. Како су ово главни креатори
међународне ...
Destruktivan pohod celoživotnog učenja / Destructive March of Lifelong Learning
(JU bosanski kulturni centar Kantona SarajevoOJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021)
U radu se analizira razvoj osnovnih termina i koncepata u oblasti obrazovanja
odraslih (obrazovanje odraslih, kontinuirano, permanentno i povratno obrazovanje,
doživotno i celoživotno obrazovanje i učenje) i uloga glavnih ...
Karijerno vođenje i savetovanje u uslovima pojačanih potreba i smanjenih mogućnosti / Career guidance and counseling in conditions of increased needs and reduced opportunities
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
U radu je analizirano nekoliko međunarodnih studija objavlјe-
nih tokom pandemije kovid-19, a koje su se bavile izmenjenim kontekstom za
ostvarivanje karijernog vođenja i savetovanja tokom pandemije, kao i nači-
nom na ...
Brendiranje škola stranog jezika kao organizatora neformalnog obrazovanja odraslih / Branding Foreign Language Schools as Organizations of Non-formal Adult Education
(JU bosanski kulturni centar Kantona SarajevoOJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021)
Kao cilj marketinga bilo koje organizacije, uključujući i obrazovnu, mogao bi se
imenovati brend. Pitanje brenda u obrazovanju je sve aktuelnije, ali je dosadašnji fokus
naučne zajednice ostao uglavnom na brendiranju ...