Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 77
Koncepcija narodnog prosvećivanja kod Srba početkom XX veka / Conceptions of people's education in Serbia on the beginning of the 20th century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatraju koncepcije obrazovanja odraslih u Srbiji početkom XX veka. Dva su osnovna pravca u razvoju andragoške misli toga doba. Prvi predstavljaju ideje socijal-demokrata, nastale u okviru radničkog i sindikalnog ...
Vreme za sebe - Usklađivanje onlajn studiranja i slobodnog vremena / Owning One’s Time — Balancing Online Learning and Leisure
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2022)
U radu je prikazan deo istraživanja koji je rađen sa studentima andragogije
Filozofskog fakulteta u Beogradu, koji se ticao njihovog odnosa prema onlajn studiranju.
Ovde je prikazan samo jedan aspekt tog odnosa, onaj ...
Mogućnosti obrazovanja za prevazilaženje straha od nezaposlenosti u kontekstu krize izazvane kovidom / Th e Capacities of Education in Overcoming the Fear of Unemployment in the Context of the Covid Crisis
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2022)
Cilj ovog empirijskog istraživanja je da se ispitaju i sagledaju mogućnosti obrazo vanja u prevazilaženju straha od gubitka posla u kriznim vremenima kao što je pandemija
kovida. Podaci su prikupljeni na uzorku od 428 ...
Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja / Marketing of higher education institutions: Case study
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
U radu je opisan proces uvođenja organizacije funkcije marketinga u organizacionu strukturu Filozofskog fakulteta u Beogradu, marketinške aktivnosti preduzete tokom prve godine sistematskog bavljenja marketingom rezultati ...
Komunikacija komisije EU 'nikada nije kasno za učenje' i obrazovanje odraslih u Srbiji / Communication from the Commission 'it is never too late to learn' and the adult education in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira Komunikacija Evropske komisije "Nikada nije kasno za Učenje", koja sadrži pet ključnih preporuka za način na koji obrazovanje odraslih može da odgovori izazovima savremenih društava Evrope. Autori ...
Iskustveno učenje i obrazovanje odraslih / Experiential learning and adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
Cilj rada je povezivanje iskustvenog učenja sa praksom obrazovanja odraslih, kroz njegovu primenu u obrazovnoj situaciji i objašnjavanje konteksta u kome se ono odvija. Prikazane su neke od ključnih karakteristika iskustvenog ...
Andragoško znanje - stožer profesionalizacije područja obrazovanja odraslih / Andragogical knowledge: A key to professionalization of the field of adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se raspravlja o međusobnom odnosu formalnog profesionalnog obrazovanja i procesa profesionalizacije područja obrazovanja odraslih kroz pokušaje davanja odgovora na nekoliko istraživačkih pitanja: šta je profesionalizacija ...
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
Osposobljavanje za ulazak u zanimanje - studija slučaja / Training for entering the occupation: A case study
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
Ideja da se prouči osposobljavanje za zanimanje frizera proizašla je iz uočene tendencije da frizeri koji su za to zanimanje stekli diplomu u formalnom sistemu obrazovanja često iznova upisuju osnovni kurs za osposobljavanje ...
Obrazovanje za sve u Srbiji - unapređenje, razvoj i aktivnosti / Education for all in Serbia: Development, progress and activities
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2006)
Rad predstavlja kratku studiju rezultata u ostvarivanju međunarodnih ciljeva programa "Obrazovanje za sve" u Srbiji - razvoj, strateška dokumenta, važne statističke podatke, aktivnosti, nosioce, prioritetna područja i ...