Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Homo academicus u tranziciji: Antropološka diskusija o efektima tranzicije na „akademsku kulturu“ u Srbiji / Homo Academicus in Transition: Anthropological Discussion on the Effects of the Transition Process on the “Academic Culture” in Serbia
(Institut društvenih nauka, Beograd, 2022)
Već dve decenije proces tranzicije u našoj zemlji teče paralelno sa reformom visokoobrazovnog sektora, koja se sprovodi u okviru principa Bolonjske deklaracije. O reformama u visokom obrazovanju, kao i o samoj Bolonjskoj ...
(Post)Yugoslavian music press in transition / (Post) jugoslovenska muzička štampa u tranziciji
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Odeljenje za etnologiju i antropologiju, 2023)
The development of the Internet and digital technologies has influenced the ever–greater migrations of printed content to the digital sphere (blogs, online media, Internet portals, social networks), which has also brought ...
Da li će Knjaz Miloš pripasti strancima? - privatizacija i slika multinacionalnih kompanija u srpskim medijima (2000-2005) / Will Knjaz Miloš belong to foreigners?: The privatization and image of multinational companies in the Serbian media (2000-2005)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2011)
U radu se analizira medijsko praćenje privatizacije Knjaza Miloša, najpoznatije srpske fabrike mineralne vode, i načina na koji su u tom procesu bile predstavljene multinacionalne kompanije. Kao najvažniji problem izdvojen ...
Ljudi (koji nisu sasvim) kao mi. Kulturna konceptualizacija pojma privatnik u Srbiji / People who are not (entirely) like us. Curtural notions of the term entrepreneur in Serbia
(Српски генеалошки центар, БеоградОдељење за етнологију и антропологију, Филозофског факултета у Београду, 2007)
Unlike other transitional milieus, countries of the former Yugoslavia have
had contact with privately owned business in their pre transitional period,
i.e. in the era that preceded their economic, social and cultural
...
Tranziciona legenda o dobitnicima / The transitional legend of winners
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2006)
Legende o iznenadnom bogatstvu u vremenu tranzicije doživljavaju nove transformacije realizujući se kroz nove oblike. Nove forme se vezuju za nove oblike igara na sreću koje se odigravaju u kladionicama. Legende opisuju ...
Legenda o starom obućaru i Metro kartici / The legend of the old shoemaker and the Metro customer card
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2010)
Legenda o starom obućaru i Metro kartici govori o nesnalaženju starog zanatlije koga su rođaci nagovorili da otvori platnu karticu u trgovinskoj radnji 'Metro Cash and Carry' da bi sa njegovom karticom kupovali robu za ...