Search
Now showing items 1-5 of 5
Pojmovno-terminološko određenje samorealizacije nastavnika u školskom kontekstu / Term determination of self realization of teachers in the school context
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2007)
Polazeći od ideje da škola treba da predstavlja podsticajan institucionalni okvir individualnog razvoja ne samo učenika nego i nastavnika, u radu se daje pojmovno-terminološko objašnjenje procesa samorealizacije nastavnika ...
Individualni razvoj nastavnika u školi / Teacher development within school
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira pitanje potrebe i mogućnosti razvoja nastavnika u školi Polazeći od objašnjenja specifičnosti nastavničke profesije, razvoj nastavnika u školi tj. ostvarivanje njegove individualne potreba i potencijala, ...
Kako nastavnici opažaju svoje inicijalno obrazovanje - na koji način su sticali znanja i razvijali kompetencije / How teachers perceive their initial training: How they acquired knowledge and developed competencies
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U ovom radu će biti prikazano istraživanje čiji je predmet ispitivanja kako nastavnici, iz perspektive svoje prakse, opažaju ulogu svog dodiplomskog obrazovanja u odnosu na druge izvore znanja i profesionalnih kompetenciji. ...
Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika / Possibilities for cooperation between the teacher and the collaborator
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000)
U radu se polazi od potrebe za ostvarivanje saradničkog odnosa i ispituju se okolnosti koje utiču na mogućnost ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. Analiza okolnosti vrši se u okviru društvenog okruženja ...
Ideje za novi pristup obrazovanju nastavnika / Ideas on a new approach to teachers training
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000)
Ovaj rad je nastao kao rezultat potrebe da se obrazovanje i usavršavanje nastavnika menja u skladu sa promenama nastavnikove uloge u društvu, kao i razvojem teorije obrazovanja. Razmatraju se problemi obrazovanja nastavnika ...