Search
Now showing items 1-10 of 1097
Uticaj sadržaja argumenata na pojavu bumerang-efekta negativnih političkih reklama / The effect of the content of arguments on the boomerang effect of negative political advertisements
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2018)
Bumerang-efekat negativnih političkih reklama je neželjeni efekat u kome se negativno izjašnjavanje o protivničkoj strani nepovoljnije odražava na samog sponzora nego na metu negativne reklame. Inkonzistentnost prethodnih ...
What predicts teachers’ concerns regarding intercultural education?
(IAIE - Mobilities, Transitions, Transformations: intercultural education at the crossroads, Budapest, 2016)
Conceptual framework. Globalisation, migration processes and rapidly increasing diversity of student body call for intercultural teachers’ competence and intercultural approach to education. The Serbian education system, ...
Testiranje efektivnosti programa psihosocijalne podrđke starijim osobama: kvazi-ekspeerimetalna studija / Testing the effectiveness of the Program for psychosocial support for older adults: a quasi-experimental study
(Knjiga rezimea, 11. Međunarodni Gerontološki kongres, 12 - 13. oktobar, Beograd, 2022)
NVO PIN je sprovela proces mapiranja najprioritetnijih potreba i najistaknutijih
nedostataka u pružanju usluga mentalnog zdravlja u petnaest gradova u Srbiji. U tom procesu,
usluge koje imaju za cilj unapređenje mentalnog ...
Preferencije ličnih i društvenih ciljeva srednjoškolaca Srbije / Preferences of personal and social goals in the high school pupils in Serbia
(Sociološko društvo Srbije, Beograd, 2009)
Na uzorku od 2426 srednjoškolaca iz različitih krajeva, gradova i škola u Srbiji ispitivan je stepen prihvatanja (ocene od jedan do pet) 18 ličnih i 18 društvenih ciljeva, kao i preferencija (izbor najvažnijih) ciljeva u ...
(Post)Materialism, Satisfaction with Democracy and Support for Democracy in Eastern Europe
(European Quarterly of Political Attitudes and Mentalities, 2016)
The materialist-postmaterialist value dimension, understood as assigning priority to self-expression and
quality of life as opposed to physical and economic security, has been one of the most important heuristic
tools ...
Javno mnenje: koncept i komparativna istraživanja
(Institut društvenih naukaFriedrich-Ebert-Stiftung, 2007)
Političke orijentacija građana Srbije: kartografija nemoći
(Friedrich-Ebert-Stiftung, 2017)
The connotative meaning of socially and politically relevant concepts as an indicator of social climate - a longitudinal study in Serbia
(Sveuciliste & Zagrebu, Fak Politickih Znanosti, Zagreb, 2020)
This paper is a comparative study composed of four studies conducted between 1997 and 2015. The authors examine the connotative meaning of politically relevant concepts in 18-19 years old students from various types of ...
Test emocionalne inteligencije Majera, Saloveja i Karuza - provera metrijskih karakteristika srpske verzije MSCIET-a / The Mayer-Salovey-Caruso emotional intelligence test: Psychometric properties of the Serbian version
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2010)
Oblast istraživanja emocionalne inteligencije (EI) iznedrila je dve vrste modela i mera, nejednakog naučnog statusa: mešoviti modeli, premda komercijalno uspešni, ne prolaze rigoroznu naučnu analizu; Majer-Salovejev model ...
Sociopsihološka analiza Inglhartovog koncepta vrednosti samoizražavanja
(Primenjena psihologija, 2009)
Predmet rada jeste teorijska analiza dimenzije vrednosti preživljavanja/samoizražavanja koja je, u Inglhartovoj teoriji, shvaćena kao sindrom
koji uključuje (post)materijalističke vrednosti, subjektivno blagostanje, ...