Претраживање
Приказ резултата 1-9 од 9
Najčešće zablude o informaciono-komunikacionim tehnologijama u obrazovanju / Most common misconceptions about informational communication technologies in education
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2016)
Cilj ovog rada je da analitički razmotrimo korišćenje informaciono- komunikacionih tehnologija (IKT) u obrazovanju, da bi obrazovni sistem imao što veću dobit od promišljenog i planskog korišćenja IKT-a. Pokušali smo da ...
Collective guilt and reconciliation: transgenerational differences
(Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet - Odsek za psihologiju, Novi Sad, 2016)
The main objective of this paper is to examine the relationship between collective guilt acceptance and assignment, and willingness for reconciliation among the members of a Serb ethnic group in Bosnia and Herzegovina. We ...
Influence of the probabilty level on the framing effect in reference point of loss
(Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet - Odsek za psihologiju, Novi Sad, 2016)
Framing effect, which refers to preference reversal due to different descriptions of the same outcome, is examined through risky choice tasks, in which experimental reference point is typically positioned in win-area ...
Basic personality traits as correlates of implicit prejudice
(Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet - Odsek za psihologiju, Novi Sad, 2016)
This study explores the relationship between "Big Five" personality dimensions and implicit prejudice towards two groups: (1) homosexuals and (2) elderly people. We employed the NEO Pl-R personality inventory to register ...
Ethnic identity and patriotism as predictors of collective guilt acceptance
(Sociološko udruženje Srbije i Crne Gore, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za sociološka istraživanja, Beograd, 2016)
Collective guilt is a group emotion, developed and shared between group members as a result of dealing with past misdeeds committed by members of own group. Collective guilt is associated with restitution, reparation and ...
Socioemocionalni aspekti nastave i učenja / The socio-emotional aspects of teaching and learning
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2016)
Školsko učenje odvija se u sredini koja je između ostalog određena i kvalitetom socioemocionalne interakcije i odnosa nastavnika i učenika. Poslednjih godina sve je veći broj istraživanja i radova koji ukazuju na značaj i ...
Ekološke vrednosne orijentacije i spremnost na aktivizam u Srbiji / Ecological value orientations and readiness for activism in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet, Beograd, 2016)
Globalna ekološka kriza, uzrokovana nerazumnim postupanjem čoveka i njegovih ekonomskih aktivnosti prema prirodi i njenim resursima, stvorila je klimu za razvoj nove ekološke paradigme, koja naglašava intrinzične vrednosti ...
Preferencija vrste studija i vrednosnih ciljeva kod učenika gimnazija u Srbiji / University study preferences and value targets of grammar school students in Serbia
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2016)
Kad je reč o faktorima koji utiču na profesionalno opredeljenje učenika, u psihološkoj literaturi je uglavnom ispitivana uloga škole, vršnjaka, roditelja, materijalnih i socijalnih činilaca, a manje uloga osobina ličnosti, ...
The relationship between explicit and implicit attitudes toward homosexuality and language use
(Univerzitet u Novom Sadu - Filozofski fakultet - Odsek za psihologiju, Novi Sad, 2016)
A great body of evidence suggests that both explicit and implicit attitudes influence behavior. According to contemporary psycholinguistic theories, language use relies on both automatic and controlled processes. Current ...