Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - između proklamovanog i skrivenog modela / In-service teacher training concept in Serbia: Between the proclaimed and hidden models
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
Usavršavanje nastavnika je veoma važan deo unapređivanja kvaliteta obrazovnog sistema i bez reforme obrazovanja nastavnika ne može biti efikasne reforme obrazovanja. Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika definisana ...
Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela / In-service teacher training: How far are we from an efficient model?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
U prethodnom radu koji predstavlja prvi deo analize sistema usavršavanja nastavnika u RS (Pešikan i sar., 2010) naveli smo nalaze dobijene semantičkom analizom socijalno relevantnog dokumenta kakav je Katalog za stručno ...