Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Narativizacija društvenih događaja u porodici: Analiza životnih prekretnica kod pripadnika tri generacije
(Beograd: Institut za pedagoška istraživanja i Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, 2018)
Uvod. Ljudi žive kao članovi zajednica u mrežama sazdanim na pričama koje dele jedni sa
drugima i kroz koje razumeju sebe i svet oko sebe (Cole, 1996; Murray, 2003). Priče već postoje
u kulturi u kojoj živimo, ali ih mi ...
Vršnjački odnosi između domicilne i dece migranata u školama u Srbiji
(66. Kongresa psihologa Srbije: „Futurizam u psihologiji ̶ psihologija u zoni budućeg razvoja“, Zlatibor, 2018)
Cilj istraživanja bio je da ispita način na koji se formiraju vršnjački odnosi između domicilne dece i dece migranata u školama u Srbiji i da se proces integracije dece migranata u škole u Srbiji osvetli iz perspektive i ...
Who am I at school: Self-narratives of elementary school students / Kakav sam u školi: narativi učenika osnovne škole o sebi
(Belgrade: Institute for educational research, 2019)
The development of individual identity in line with the values of modern society represents an
essential condition for its modernization. For the young, that development occurs primarily through
their participation in ...
Kako različite generacije u okviru porodice narativizuju lične životne prekretnice? Oral History Project: inicijalni nalazi na srpskom uzorku
(Banjalučki novembarski susreti, Banja Luka, 16. decembar, 2018)
Cilj kvalitativnog istraživanja bio je razumevanje međugeneracijskih razlika u narativizaciji ličnih životnih prekretnica u okviru porodice. Prigodni uzorak činilo je 27 učesnika (ž=16), 3 generacije (starija 67-85 god, ...