Search
Now showing items 1-2 of 2
Anksioznost u vezi sa učenjem matematike - matematika - bauk ili ne? / Mathematics related anxiety: Mathematics bogeyman or not?
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2011)
Podaci PISA testiranja iz 2003. godine ukazuju na visok nivo matematičke anksioznosti učenika u Srbiji. Više od polovine naših učenika brine da će imati teškoće na časovima matematike i da će dobiti loše ocene. Ciljevi ...
Kako rastu 'velike ribe'? istraživanje efekata homogenog grupisanja matematički darovitih učenika / What happens when 'big fish' grows up? Research on the effects of homogeneous grouping of mathematically gifted students
(Knjiga rezimea, XXIV naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, 2018)
U ovom radu fokus je na vidovima obrazovne podrške matematički darovitim
učenicima, pre svega na grupisanju prema sposobnostima (homogenom
grupisanju). Polazeći od pretpostavke o efektu „velike ribe u malom ribnjaku”
(engl. ...